jødahl Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Noen som vet hva det kan være? Kjører en 92 modell E36. Bilen fusker den første kilometeren. Ellers merker jeg ingen verdens ting til det.
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hadde samme på en 316i en gang der var det bensinfilter værtfall..
Gartner ED Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Eg og en kopis har samme problem tror eg, e liksom som om den heng litt igjen i begynelsen
FredrikWake Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Stjeler denne litt! Har også opplevd litt lugging ved pådrag når motoren er kald. Dette gir seg rett før jeg når driftstemperatur. Bilen går godt helt opp til turtallskutt, så tett bensinfilter er det tvilsomt. Pluggene har jeg byttet for 4-5 mnd siden. Kan det være veivsensor/kamsensor? Går normalt på tomgang, og har sett over slangene i motorrom for sprekker, men finner ingenting. Har også relativt normalt bensinforbruk.
Stonescream Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Sjekk belgene på innsuget for hull og sprekker. Jeg hadde lignende tendenser på min E39 og det viste seg at de to belgene mellom Luftmengdemåler og innsuget var fulle av sprekker og hull. Lett å sjekke i hvert fall
FredrikWake Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Sjekk belgene på innsuget for hull og sprekker. Jeg hadde lignende tendenser på min E39 og det viste seg at de to belgene mellom Luftmengdemåler og innsuget var fulle av sprekker og hull.Lett å sjekke i hvert fall Byttet for 2 år siden, så tvilsomt det og. Men skal se over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå