G-RACING Skrevet August 19, 2007 Skrevet August 19, 2007 Har akkurat bestilt meg ett interiør fra en 01 modell e39. Fra før av har jeg vanlig baksete uten nedfellbar rygg. De nye setene bak mangler brankettene/festene som er skrudd i karrosseriet. Noen som kan gi meg svar på hva jeg må kjøpe inn? Har ikke fått setene enda, men tenkte jeg skulle vere klar fortest mulig til montering når de er i mine hender. Noen som hvet pris på dette? På forhånd takk!
Amzoch Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Enkleste å høre pris og ka du treng er vell hos bmw.. Har lekt med tanken å bygge om på min å... Har du skjert ned veggen bak?
nokiaas Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Jeg har lurt på det samme selv. Mener å ha lest ett sted at det finns ommbyggings kit. Hvis dette stemmer at det et klart for det, så vil jeg tro du finner alle delene ved å lete i delekatalogen på http://www.realoem.com/bmw/select.do Gi lyd fra deg når det er gjort. Gjerne en DIY med bilder. Jeg gjorde det på en E34 sedan, måtte kappe ut ryggen, sveise inn forsterkning i toppen (firkant jern) + sveise inn 4 fester. Resten var PnP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå