Gustav C. Skrevet November 12, 2007 Skrevet November 12, 2007 Gustav C; håpar det ordnar seg for deg.. Var innom Autozentrum (Oslo) for å bytte olje (må ha det stempelet i boka for å ha orden i sysakene ved evt. vidaresalg), og spurte om han som skrua på den kunne vurdere om det er grunn til bekymring mht. lydane. Men han høyrde ingenting, så dei ba meg evt. kome tilbake ein annan gong når ulydane var meir markante. Har nokon forståelse for kor lenge det kan gå før det evt. blir havari på tannstang eller servo og om det er risiko for at servopumpa også vil gå viss ein ventar det ut? Takk foresten Ikke vent er mitt tips, servoen kommer ikke til å havarere og hadde du ventet 5 år så kanskje du ville fått litt mer slark i styringen enn normalt. Jo lengre du venter jo mindre er sjangsen for å få det dekket av BMW. Det er jo en irriterende ulyd, og muligheten for at det kommer hyppigere etter hvert er jo der. Så jeg hadde kidnappet en bmw mekaniker og "vist" ham ulyden for så å fått ham til å søke om reklamasjon Om du henvender deg til BMW i tyskland eller Norge skal ikke ha noe å si så lenge de er merkeforhandler av BMW. Bilen min er jo et år eldre enn din så du får det nok delevis på garantien sånn som meg uansett Bare så jeg har sagt det så fikk vi også beskjed om å vente en stund for å se om det ble bedre, men det var så irritende så det ble ikke aktuelt!
GK Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 Hei! Jeg har desverre fått en ulyd i styringen på min importerte 525D og har lite håp om å få dekket evt reparasjon (tannstang??) hos BMW Norge. Har imidlertid en Fragus 6+ garanti som jeg fikk med i forbindelse med kjøpet, noen som har erfaring med å bruke garantien på tilsv probl?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå