T Y racing Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 Det er i orden,du får iallefall en meget morsom bil til en fin pris og så får det være opp til den enkelte om man vil betale avgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Nå har jeg kjøpt meg ny bil,så nå går den fort og gærnt for 130.000.- ferdig prutet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Er bilen solgt? Jeg er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Er bilen solgt? Jeg er interessert Kommer 1 og ser på den i morgen,og 1 til helga hvis den ikke går i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Ta og si ifra med en gang hvis den ikke selges, for jeg er meget interessert.. Har solgt bilen min nå så da blir det enten prosjekt eller så var denne bilen meget interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Ta og si ifra med en gang hvis den ikke selges, for jeg er meget interessert.. Har solgt bilen min nå så da blir det enten prosjekt eller så var denne bilen meget interesant Her er det førstemann til mølla,henter ny bil søndag om 2 uker.bilen skal ut før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Åja ok, men skal si ifra i morra om jeg kommer å kikker på den hvis den ikke den ryker i morra, evt hvis den ikke ryker har du kanskje mulighet på fredagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Er hjemme etter 17.30 untatt torsdag,da er jeg hjemme 19.30.Har fått 2 bud på den nå.120 og 125.000 selger ikke før jeg får 130.000 lapper på bordet.. eller i banken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Er bilen solgt nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Har vært en fra forumet og sett på den nå,skulle gi meg svar i løpet av kvelden.gir tilbakemelding så snart jeg har fått beskjed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villi Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Lurte på en ting som jeg kom på nå, er det montert forsterkningsplater på bilen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Det er jeg ikke sikker på,ser jeg det? har nettop byttet foringer i traversen.festen var helt fine da iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Da er bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Hvor ble den solgt til? Håper du solgte den til en som tar vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 jeg å kjøperen til bilen diskuterer litt, er bilen blå/grå eller grå (m3 e46 cls fargen)... jeg tror grå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg