alfpp Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Kan noen gi meg et tips om hva som kan være galt. Har en 523i 96 mod. E39, som har blitt så treg og mistet mye av dreiemomentet. Der jeg kjørte i 3 gir før må jeg nå ned i 2 gir, småfusker også litt på lave turtall. Kjører jeg opp turtallet er den nesten normal. Har byttet pluggene nettopp, hva annet kan være feil etc....
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Har du bytta flere slitedeler en plugger da? Luftfilter,bensinfilter kanskje tett katalysator ?
Hansh Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hvis du søker på forumet burde du finne en tråd som var oppe for ikke så lenge siden, var en med E39 523 som hadde akkurat samme problem som deg, det var pga. tett katalysator.
frossi Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Typisk mer eller mindre tett katalysator. Samme skjedde på min 523iAT - byttet da katalysatoren hos Svendsen Eksos ... piffen var tilbake
alfpp Skrevet August 20, 2007 Forfatter Skrevet August 20, 2007 Bra tips, jeg skiftet ny katalysator hos svendsen eksos i Januar og nå i det siste har jeg hørt endel singnelyder, så det kan være den som har løsnet/tettet litt til i systemet.Går ut ifra jeg får skiftet ny på garantien siden det er under 1 år gammelt.
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Litt rart ..En katalysator skulle holde i mange år den.
BMWindividual Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Hva med kam / Veiv sensor?[/quothar skjed meg det samme med katalisator, inmaten løsnet og tettet røret , byttet og alt var bra igjen. Luftmengdemåleren er en ting mann bør skjekke..
helgeb Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 FÅ BILEN PÅ MERKE VERKSTED DU Å FÅ LEST AV FEILKODER. MYE TYDER PÅ KAM ELLER VEIVAKSEL SENSOR HER JA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå