Halvor89 Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Heisann. Jeg lurte litt på en ting. Jeg har hørt mange si at det er mulig å fjerne den lista som går langsmed døra ved gulvet på innsida på e36 coupe fordi det er ideelt og legge strøm & signalkabel til anlegg der. Er det en teknikk på å gjøre dette uten å fucke opp alle klipsene under der ? Jeg legger ved et bilde av lista jeg mener, så kan de som har peil evt legge ut en forklaring på åssen jeg skal gjøre det. Og ja, jeg er klar over at jeg må legge strøm på den ene sia og signal på den andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Er ikke værre enn å røske og dra. Mulig du ødelegger en klips eller 2, men det er bedre enn å legge kabelen inni coupe`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Går egentlig å dra teppe ut av lista, legge kabel, og dytte teppe tilbake Er litt køddent, og kan hende du må ta av noe av lista, men syns det er enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Sats på å ødlegge noen klips, og heller erstatt dem. Kansje ikke så fristende i en så strøken bil, men dem må legges under der. Jeg ville heller ikke lagt strøm og signalkabel på samme sida om du skal bygge et skikkelig opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Bare til å lese førsteinlegget skikkelig Du hadde fått med deg at du ikke skulle legge på samme side ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Er mulig å prøve som jeg sa, men det er null problem å ta det ordentlig, og heller bytte et par klips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Jeg har alltid dratt den forover jeg. Men skal man egentlig dra den opp? er jo sånne spor klipsa går i. Har strevd like fordømt mye hver gang den skal på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Skal vel bare skyves vekk ja. Er et helvete å få på plass, men det går bra med litt tålmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 Skyv den fram. Så tar du av klipsene med en tang og setter dem over på listen før du montere den igjen. Kan noen ganger være vanskelig å skyve den langt nok frem til at du får den utenfor klipsene da kan det være greit å få ett ganske stort skrujern under og vippe opp lista. Pass på så du vipper den opp nære klipset så listen ikke sprekker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå