Gå til innhold

Ta av list for å legge signal & strømkabel


Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg lurte litt på en ting. Jeg har hørt mange si at det er mulig å fjerne den lista som går langsmed døra ved gulvet på innsida på e36 coupe fordi det er ideelt og legge strøm & signalkabel til anlegg der. Er det en teknikk på å gjøre dette uten å fucke opp alle klipsene under der ? :P Jeg legger ved et bilde av lista jeg mener, så kan de som har peil evt legge ut en forklaring på åssen jeg skal gjøre det. Og ja, jeg er klar over at jeg må legge strøm på den ene sia og signal på den andre ;)

interirlist.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sats på å ødlegge noen klips, og heller erstatt dem. Kansje ikke så fristende i en så strøken bil, men dem må legges under der. Jeg ville heller ikke lagt strøm og signalkabel på samme sida om du skal bygge et skikkelig opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyv den fram. Så tar du av klipsene med en tang og setter dem over på listen før du montere den igjen. Kan noen ganger være vanskelig å skyve den langt nok frem til at du får den utenfor klipsene da kan det være greit å få ett ganske stort skrujern under og vippe opp lista. Pass på så du vipper den opp nære klipset så listen ikke sprekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...