Knudsen Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Altså: jeg selv har ike tenkt noe særlig på chipping, men noen jeg kjenenr sier at jeg kommer til å merke stor forskjell hvis jeg chipper bilen min..som altså er en 90 mod 535i. er det noen som har gjordt dette her eller som vet hvor mye effekt forskjell det gir? og er det verdt hva det nå enn koster? er det noen andre enkle/billige måter å få litt ekstra pulver ut av denne motoren (211hk)? takk for svar:)
E30 ex Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Jeg chippet den motoren, vel og merke i en e30. Der merket jeg faktisk forskjell selv om jeg var meget skeptisk til slik chipping av en sugemotor. Virket "sintere" dro litt lenger før sperren og fikk bra økning på to punkter jeg tok meg ut, men noe mirakel må du ikke vente deg. Betalte vel ikke mere enn en 7-800kr+frakt for chippen på ebay usa. PS! om du handler fra USA pass på å få til europa utgaven.
Mikke1981 Skrevet August 20, 2007 Skrevet August 20, 2007 Vet ikke hvor mye dette gir,men om du skal chip bør du værfall skifte lufter.. Helst effekt potte i tillegg. Tror du kan merke litt forskell mer bånndrag,men sjekk ut denne linken. http://www.ultimo.no/texte/Om-oss.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå