Gunnar Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hva er forskjellen på 3.6 og 3.8 instrumentpanel?
sammigun Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 passer det her e28 tru ? Det har jeg veldig vondt for å tro.
sammigun Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Hva er forskjellen på 3.6 og 3.8 instrumentpanel? Er litt usikker på det, egentlig, føler jeg har hørt at speedometeret er kalibrert til bakakselen, og så vidt jeg vet er det ikke samme utveksling på 3.6 og 3.8 Men de funker jo om en annen... Det står nå i en 520.
Gunnar Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Trodde nå speedometersensoren gikk på tannhjul på utgående akslinger, slik at det var ett fett hvilken utveksling som er i diffen. Det er jo som regel helt forskjellig utveksling i to like biler med og uten automat - virker ikke logisk at de skal måtte ha forskjellige instrumentpaneler av den grunn. Giveren er ihvertfall den samme på de aller fleste modeller. Men ellers takk for svar. Lurte egentlig bare på om jeg kan bruke det i min bil. Det ser helt identisk ut ihvertfall.
sammigun Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Er som sagt meget usikker på om det er forskjeller på dem. Men den passer nok i bilen din, ja
Eirik Viste Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 M5 3.6 og 3,8 har samme diff og utveksling på 3,91. Samme girkasse og bremser(unntatt Nürburgring) m.m. Er ganske sikker på at speedometeret kan brukes om hverandre. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå