Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt ute å spiste en burger sammen noen kammerater i kveld, i det vi sitter der, ruller det en grå E92 M3 inn mot krysset!

det blei noen lange øyer det :D

Og den power domen på bilen er massiv 8)

rett og slett en deilig bil! fikk dessverre ikke hørt no lyd fra den da :(

ikke fikk jeg knipsa no bevis heller!

Gleder meg til se flere sånne fremover :D

Skrevet

Utrolig sexy bil det der...

Trondrud her i Fredrikstad har ikke fått inn en vanlig coupe ennå engang... Vil ta og føle på en! Prøvesitte og drømme meg bort litt :)

Skrevet
":1noueut6]Utrolig sexy bil det der...

Trondrud her i Fredrikstad har ikke fått inn en vanlig coupe ennå engang... Vil ta og føle på en! Prøvesitte og drømme meg bort litt :)

hehe, ja liker coupene best! møtte en alpin hvit til morran idag på vei til sandefjord! hvit gjør seg 8)

Skrevet

hvor er den gråfarget spottet? BMW norge har fått inn en som er lik, men den er på skilt. Får desverre ikke vise bilde enda! Sykt fet. Driver å kjører den inn før forhandlere og journalister kaster seg over den. De har også bestilt en i hvit.... Gleder meg til den skal prøves!!

Skrevet

Er nok den samme bilen vi alle snakker om. Lite trolig det er to like i landet allerede.

Den jeg la inn bilder av, er fra en prøvetur Tim (?) hadde og la ut på CCN-forumet. Bildene er forøvrig borte fra det forumet.

Skrevet

Håper ikke det er orginalt med sotede bakruter. Det er så vanvittig stygt med sotede bakruter og vanlige sideruter!

Skrevet

Ja, jeg traff også en E92 M3 på Teie, rundt kl. 18 i går, men jeg mente det ikke var samme bilen som på bildene over her, og den hadde skikkelige skilter. Trodde den hadde mer brunskjær i lakken, men jeg rakk ikke å tenke stort.

Noen minutter tidligere traff jeg en E46 M3.. god dag hjem fra jobb! ;)

Som jeg skrev i et annet innlegg på forumet her så manglet vel igrunnen bare E30 M3en jeg pleier å møte på Smidsrødveien, og kanskje også 645Ci caben. Møter aldri noe spennende på vei til jobb før den siste halve mila på Nøtterøy..

Skrevet

E92 coupen er lekker gitt, men ikke helt komfy med m3 speilene enda..Blir det vel snart.:) Også enig som Raymond sier at det ikke er helt pent med så mørke bakruter og vanlig ruter forran..

Skrevet
Ja, jeg traff også en E92 M3 på Teie, rundt kl. 18 i går, men jeg mente det ikke var samme bilen som på bildene over her, og den hadde skikkelige skilter. Trodde den hadde mer brunskjær i lakken, men jeg rakk ikke å tenke stort.

Noen minutter tidligere traff jeg en E46 M3.. god dag hjem fra jobb! ;)

Som jeg skrev i et annet innlegg på forumet her så manglet vel igrunnen bare E30 M3en jeg pleier å møte på Smidsrødveien, og kanskje også 645Ci caben. Møter aldri noe spennende på vei til jobb før den siste halve mila på Nøtterøy..

Gunnar den e46 m3'n er vel fra duken og tilsalgs! e30 m3'n regner jeg med er øyvind :P

vi så bilen i 21 tiden.. kanskje den freser rundt her idag og? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...