boost Skrevet August 21, 2007 Share Skrevet August 21, 2007 på det treffe 1sept som skal være må ein være medlem for å få inn der med bimmern sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 på BMWCCN treff må du være BMWCCN medlem ettersom jeg har forstått. Og ha med medlemskort! Det jeg lurer på er om det er lov å ha med en kamerat f.eks. som ikke er medlem? Altså at han sitter på med meg til treffet osvosv. Bare som selskap til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Det jeg lurer på er om det er lov å ha med en kamerat f.eks. som ikke er medlem? Altså at han sitter på med meg til treffet osvosv. Bare som selskap til meg Det går helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 på det treffe 1sept som skal være må ein være medlem for å få inn der med bimmern sin? Du kan også bli CCN medlem ved innsjekk til Våler treffet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Trodde man bare måtte være medlem for å kjøre jeg..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Trodde man bare måtte være medlem for å kjøre jeg..? Ja du må være/ bli medlem ja! Men man kan melde seg inn i klubben på treffet. Toomas meldte seg inn i porten på Rudskogen treffet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 22, 2007 Share Skrevet August 22, 2007 Man kan selvfølgelig komme selv om man ikke er medlem. Man må være medlem for å kjøre eller ha bilen innenfor medlemsområdet/utstillingen. Utover det trenger man ikke være medlem. Men man som nevnt melde seg inn der også, til dere som ikke allerede er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå