-Bmw e36- Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Så bra, dette viste jeg ikke! Virket ikke før jeg prøvde reserve nøkkelen, men etter det virket det som standard nøkkelen våknet.. Var samme når jeg skulle lukke, bare å holde inne låseknappen
lillepål Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Tusen takk for hjelpen "Toro".Nå virker den andre nøkkelen min også Også kan jeg åpne og lukke vinduene og takluka med fjernkontrollen (det gikk ikke på den andre nøkkelen) Lukke?...holder du låseknappen inne da?..funker ikkje på min... Holder du åpne-knappen inne noen sekunder, så går viduene og takluka opp. Holder du låseknappen inne noen sekunder, så lukker du vinduene og luka...Men jeg veit ikke om det er standar utstyr..?
-2r Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 hehe, lærer nye ting om denne bilen innimellom. Trodde ikke jeg kunne lukke vinduene/luka med nøkkelen. Men etter jeg resatte den funka det som fjell
lillepål Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 hehe, lærer nye ting om denne bilen innimellom. Trodde ikke jeg kunne lukke vinduene/luka med nøkkelen. Men etter jeg resatte den funka det som fjell samma her... Syns det var litt kjedelig å måtte sette nøkkelen i døra for å kunne åpne/lukke vinduene og luka, uten å skru på tenninga. også trur jeg det er schmeidman som selger et kit som gjør at denna funksjonen går, men jeg er veldig glad for at jeg ikke kjøpte det, da jeg så det funka da jeg prøvde det etter jeg hadde programert nøkkelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå