TOO FAST Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 lurte på om det var noe int i en is motor her jeg den er nedplukket alt i deler er komplett med kasse + ledningnett+ 320 med kasse kan selges samlet for 5000
mortenag Skrevet August 22, 2007 Skrevet August 22, 2007 hvilken modell er den fra? hvor langt har den gått? strøken?
TOO FAST Skrevet August 22, 2007 Forfatter Skrevet August 22, 2007 den passer i en e36 skrev at den er i deler da er komplett
Gaute Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 Joda. En slik kan sikkert komme godt med. Men jeg vil gjerne se slikt før jeg kjøper. Skal til østlandet neste helg, og kan se på det da, hvis du ikke har solgt det til den tid... Hva er historien til 318is motoren? Hvorfor er den i deler? Hvor langt er den gått?
TOO FAST Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 nei is kjøpte jeg av kimmitsport hadde tenkt å bygge om den evt råder stempler+ div ang turbo men da jeg ikke har e36 bil lenger så trenger jeg den ikke. toppen er nyplanet men motoren pakkes opp igjen da sskifte alle pakninger å sånt er ikke sikker på hvor langt den har godt men ang rådelager å stempler ser den fin ut
haavard Skrevet August 23, 2007 Skrevet August 23, 2007 nei is kjøpte jeg av kimmitsport hadde tenkt å bygge om den evt råder stempler+ div ang turbo men da jeg ikke har e36 bil lenger så trenger jeg den ikke. toppen er nyplanet men motoren pakkes opp igjen da sskifte alle pakninger å sånt er ikke sikker på hvor langt den har godt men ang rådelager å stempler ser den fin ut Fryktelig vanskelig å lese hva du skriver, men: Det du sier er at motoren er i deler, å du skal sette den sammen og bytte alle pakninger, og det er nyplanet topp?
TOO FAST Skrevet August 23, 2007 Forfatter Skrevet August 23, 2007 det jeg sier er at motoren er i deler å jeg skal ikke sette den sammen ja toppen er planet
Eirik Viste Skrevet August 31, 2007 Skrevet August 31, 2007 Hei du. Har du tilfeldigvis eksosanlegget til 318is? 320 går kanskje og. Skriv en sms eller ring 92 22 65 44 hvis du har noe liggende,takk. Eirik.
magnusble Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 satt den i E36?? Mye skal du ha for M42 motoren i deler? Intrsessert, 91682867, send en meld om intresert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå