Gå til innhold

Påkjørt, snufs...

Inline six
 Share

Anbefalte innlegg

Den grusomme hendelsen fant sted forrige søndag, hjemme hos min egen far av alle ting.

Jeg skulle bare stikke innom en tur for å låne nettet en snartur

fordi jeg hadde ikke årdna nett til meg selv enda.

Joda så skulle min far bort en tur mens jeg satt på nettet. Hørte at han starta opp og kort tid etter hørte jeg en stygg smell :?

Jeg skjønte omtrent hva det var snakk om og sprang ut.

Mine antagelser ble desværre bekreftet. Sjelden har jeg vell kjent en sterkere følelse av sinne og fortvilelse på en gang, men jeg fikk roa meg slik at jeg fikk snakka med faderen.

Så nå skal jeg snart sende bakfangern på lakk også må jeg få retta en bulk under venstre baklykt.

Sinnsykt surt med en slik "unødvendig" skade selv om det er et hendelig uhell :( Har jo bare hadd bilen i et par måneder

Hadde jeg bare skippa visitten (etterpåklok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda så skulle min far bort en tur mens jeg satt på nettet. Hørte at han starta opp og kort tid etter hørte jeg en stygg smell :?

)

Hvem sin skyld var det
?

mest sannsynelig faren;)

sikker på det ikke var naboen? ;) hehe, neida.. surt ass..

jeg ble påkjørt for noen mnd siden. hun stakk av, men heldigvis så et vitne det og han viste hvor hun bodde :)

er evig gla for vitne som venta 15 min. på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri tenke slik Straight six! Tenk om faren din kom seg av gårde, og senere kom ut for en stygg ulykke.

Hvert sekund velger man en av to muligheter, og "styrer" således sin skjebne. Men man kan aldri vite om det hadde vært bedre å ta den andre veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo bra at det var faren din da. for han er i alle fall såpass ærlig og bekjent at dere ordner opp i det. sikker på at han hjelper deg ut av dette og ordner opp i det han gjorde! lett å være etterpåklok ja. hadde jeg kjørt ut på hovedveien 10 sek etteprå kunne jeg blitt kjørt ned. alltid slike farer ute! tenk positivt :) bilen kan alltid fikses ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må aldri tenke slik Straight six! Tenk om faren din kom seg av gårde, og senere kom ut for en stygg ulykke.

Hvert sekund velger man en av to muligheter, og "styrer" således sin skjebne. Men man kan aldri vite om det hadde vært bedre å ta den andre veien.

Også en rekke tilfeldigheter som jeg også kaller det. Her er vi inne på filosofi om det faktisk er noe som heter skjebne. Man må ikke tenke for mye på "hva hvis". Ender med at du blir gal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bra dette.

Fikk akkurat forsikkringspapirene fra en liten smell før fellesferien.

Lå bak en motorsykklist opp ei avkjøringsrampe på omkjøringsveien. På toppen av avkjøringa er det ei bru som krysser omkjøringsveien som har minimal sikt til venstre.

For de som kjenner plassen så er det brua mellom møller bil og strandveien auto. Jeg skulle til høyre mot møller.

Både jeg og motorsykklisten skulle til høyre. La merke til at han var veldig ustø og hadde problemer med å ta løs men etter ei stund fikk han det til. da det vart min tur fulgte jeg mest med til venstre for der kommer folk i sinnsyk fart. Men da jeg tokk laus rakk motorsykklisten å kvele sykkelen etter svingen, slik at jeg traff han med fangeren mot dekket, slik at han skvatt til slapp kløtsjen, stegla og bekka.

Visste seg at han prøvde sykkelen fordi han skulle kjøpe den. Endte iallefall opp med 23.000 i skader. Det er veldig bittert såklart, men er sjeleglad for at han ikke skada seg iallefall. Biler er tross alt bare døde objekter som kan repareres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...