albjorkl Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 Jeg har planer om å ta en bil inn fra tyskland. (hvis jeg får jobben jeg har søkt på) Men det jeg trenger hjelp til er om hvor mye det blir å koste meg? la oss si at jeg tar inn en bil til ca 100 000. Hva blir den å ha koste meg når den er på hvite skilt i norge? Planen er en m3 e30. Håper noen kan svare meg. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 sjekk på www.toll.no så finner du en import kalkulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 fy faen for noen SYKE priser!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 jepp... norge er ett avgifts helvette vettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 ja, så sant så sant.. men hvis man skal hente seg en m3 i tyskland. hva må man ut med for en bra uten rust. kan gjerne være noe små plukk, men d må FAEN ikke være rust.. det er det værste jeg vet i HELE verden.. kan godt være litt overflate rust.. men ikke noe mer. har du greie på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 nja... vet ikke.... men uansett hvilken stand den er i så blir det de samme avgiftene.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 joda, sant nok. men tenkte bare om hvor billi man kan gjøre denne afæren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 hvis du finner en sliten en med mange km på telleren så kan du vel spare litt, men da er det like greit å spare penger til en strøken en..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 ja, akuratt det samme tenkte jeg også. man taper nå ihvertfall ikke penger på en m3 e30. hvis man holder den dønn strøken. de stiger jo bare i pris. hadde vært morsomt å vist hva de er verd om 10-15 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 javiist.... blir en drøm å være e30 m3 eier når de runder 30år:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 det skal jeg klare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 hehe.... er ikke så betatt av e-34 jeg da. liker ikke interiøret. syns det blir så skuffende kontra e-34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 du mener vell e30 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 23, 2007 Share Skrevet August 23, 2007 beklager.... jobba siden 4 i efta, så hodet går litt på tomgang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 23, 2007 Forfatter Share Skrevet August 23, 2007 hehe bruker å være sånn når man er sliten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå