RoaldJ Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Tror jeg har sett den filmen Neida Har en kompis som gjor omtrent det samme.. hehe.. kjipt å glemme å slippe bremsebedalen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Hadde ikke akkurat film følelsen jeg da.. føltes faktisk veldig virkelig! Når man tenker på det i etter tid, så var det ganske greit at jeg visste den avkjørselen kom akkurat i tide! Aldri kjørt så fort over en fartsdump før.. Virka ikke noe bra for bilen å treffe den jævelen i 70.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Et spørsmål angående det. Hva slags tillegg i straff får man dersom man prøver å stikke av men blir tatt likevel? For all del, ingen planer om det Bare rent hypotetisk hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Andre Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Tror vel ikke det er noe vits i og spekulere i det. Tror det også kommer veldig ann på hvem som stopper deg, tror de ser ann hver situasjon for seg. Har vært gjennom det greiene for en tid tilbake, gikk uten lappen i to år. Og det blei tre rettsaker ut av det, ikke my morro. Men siden du er inne i din andre prøveperiode så kan det hende de tar deg litt kraftigere nå. Men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Oppdatering av saken Jeg har nå fått dommen for min forbikjøring og fartsovertredelse. Og til min store forbauselse så må jeg være fotgjenger i hele 3 måneder og betale 9000kr i bot. De går sikkert rett i potten til årets julebord. Baksiden er da at jeg må avlegge ny teori og førerprøve. Men det skulle ikke være et stort problem. Så jeg må si jeg var bra heldig som fikk den straffa jeg fikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Ble stoppa av politiet i går etter at jeg hadde tatt en litt farlig forbikjøring. Jeg begrunnet meg med at bilen foran hadde så lav fart at det ville være uforsvarlig å bremse ned siden jeg hadde en bil helt oppi ræva (sivlibilen som jeg ikke visste var sivil purk) derfor ga jeg på mer og kjørte forbi. Snuten sier da at jeg ikke burde kjørt forbi siden det kom bil imot - hallo!!? han kjørte også forbi SAMME bil som meg, uten å ha på noe form for blålys, sirene el. Ble bare stående å diskutere frem å tilabke inntil han fikk en telefon om full utrykking, så han stakk:) hehe.. litt OT men allti morro å kverulere litt med snuten.. dessuten kjørte han ALTFOR nært meg.. virka ikke helt stødig, var en yngre kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 har du ikke rask nok bil til å stikke av altså? Akkurat som det er en genial løsning.. Hadde han hatt 170 derimot hadde det vært en annen sak:P Ikke det at jeg ville prøvd å gjøre noe sånt.. Hadde 100 i 60 sone en gang. så, så jeg plutselig blålys bak meg i det jeg dro over en bakketopp. så en side vei. bråbremset og svinge inn i en seriøs fart. slo også av lysene i farta. Politi bilen kjørte fullfart forbi der jeg hadde kjørt inn. Vet ikke om han var etter meg, men tok ingen sjangser.. det var den ene gangen! Og pulsen steg vel til rundt intervall trenings nivå på 160 eller noe møtte purken på moped i 15 årsalderen og så bare bremslys i speila. mopeden gikk max 45km/t så skjønte jeg ikke hadde en sjangs.. bråbremsa å kasta sykkeln i grøfta å sprang till skogs mens jeg hørte en bildør slo og et kraftig STOOOOP rop bak meg.. gjemte meg bak en stor stein å holdt pusten og rørte ikke et lem før konstabelen trasket rolig tilbake (veldig andpusten) Måtte gå en mil i skogen hjem da purkbilen kjørte frem og tillbake å leita etter meg... når sånn skjer føler man virkelig at man lever ikke at jeg vill prøve d igjen.... KBF bra at d ikke ble så lenge uten lappen da. tror alle her inne har nådd den farten en eller annen gang du ble tatt for. nesten så jeg vill kalle di som sier di aldri har vært oppe i 117km/t for løgnere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Har du mista lappen for andre gang i forhold til den alderen det høres ut som du er i , så skal du ta den straffen du blir tildelt ! (høres ung ut). Kanskje på tide at du lærer litt. Det finnes et ordtak om slikt... "de kloke lærer av sine feil" Bare så det er sagt. Jeg sier ikke at du er dum...men prøv å lær nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 bra jeg ikke er aleine om å ha mista lappen for 2 gang bmw var ikke bra for meg fant jeg ut.. hehe jeg fikk 6mnd og 6500 i bot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 noen som har sett denne? har ikke så mye med akoratt denne saken og gjøre.. men går ut på nesten det samme.. samme ting som gjentar seg om og om igjen. (rekner med dere har kjørt fort også utenom de gangene dere ble tatt.) jeg sier ikke at jeg aldri kjører fort. men ta dere tid og se hele filmen, og kanskje dere innser noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet September 9, 2007 Forfatter Share Skrevet September 9, 2007 Ja, ung er jeg, 21år. Og ja, jeg har lært. Lærte det etter førstegangen, men ble fristet til å brenne forbi de to bilene som var framfor meg. Selve forbikjøringen var helt ok. Ikke noen faktorer som gjorde det til en farlig situasjon. Lang og oversiktlig strekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Ble stoppa av politiet i går etter at jeg hadde tatt en litt farlig forbikjøring. Jeg begrunnet meg med at bilen foran hadde så lav fart at det ville være uforsvarlig å bremse ned siden jeg hadde en bil helt oppi ræva (sivlibilen som jeg ikke visste var sivil purk) derfor ga jeg på mer og kjørte forbi.Snuten sier da at jeg ikke burde kjørt forbi siden det kom bil imot - hallo!!? han kjørte også forbi SAMME bil som meg, uten å ha på noe form for blålys, sirene el. Ble bare stående å diskutere frem å tilabke inntil han fikk en telefon om full utrykking, så han stakk:) hehe.. litt OT men allti morro å kverulere litt med snuten.. dessuten kjørte han ALTFOR nært meg.. virka ikke helt stødig, var en yngre kar. Dette var vel ikke rundt 1 tiden på lørdagsnatten?? isåfall ver det en kompis av meg som mistet lappen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Noen som har sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=bHbAu9uaqKk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 eg kan minnest å ha lest at ved "korrekt" og ufarlig forbikjøring kan det trekkest fra intill 15% på hastigheten?? tror det sto noe om dette i brukerhåndbok for veipoliti (eller ka den no heite) det er fortsatt ikke tillatt å bryte fartsgrensene,forbikjøring eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 møtte purken på moped i 15 årsalderen og så bare bremslys i speila. mopeden gikk max 45km/t så skjønte jeg ikke hadde en sjangs.. bråbremsa å kasta sykkeln i grøfta å sprang till skogs mens jeg hørte en bildør slo og et kraftig STOOOOP rop bak meg.. gjemte meg bak en stor stein å holdt pusten og rørte ikke et lem før konstabelen trasket rolig tilbake (veldig andpusten) Måtte gå en mil i skogen hjem da purkbilen kjørte frem og tillbake å leita etter meg... når sånn skjer føler man virkelig at man lever ikke at jeg vill prøve d igjen....KBF bra at d ikke ble så lenge uten lappen da. tror alle her inne har nådd den farten en eller annen gang du ble tatt for. nesten så jeg vill kalle di som sier di aldri har vært oppe i 117km/t for løgnere... Hvordan kunne purken vite at du ikke hadde sertifikat da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå