Gå til innhold

E30 325i M-Tech 2 ## Traumzustand! ##

bmwmsport
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Meg ijen Sandersen... 48 år gamle sære gubber er ikke enkle kukke med vettu. Jeg sier det rett ut etter litt ettertanke. Denne bilen min er det ikke mulig å bli skuffa over som en orginal E30, som ny inni, som nytt i motorrom, utvendig meget pen og IKKE lakkert, stensprut etter 17år er nomalt, det burde du vite også. Tror ikke det er mange sorte orginale biler som er bedre enn denne.

En annen ting også, du virker litt kjepphøy med bilen din. Kom hit med den skal jeg plukk på den for deg jeg (irritert nå altså) vet egentlig mye om din bil, kanskje mere enn du aner, men jeg har ikke interesse av slike dusteuttallelser. Din bil er lakkert og sølv, min bil er IKKE lakkert og sort, klart man da ser mer. Jeg får lakke den i vinter da, som er så heldig å slikt gratis, så blir du også fornøyd.

Før du kjøpte din bil så så vi på den, men valgte den ikke. :-(

Jeg er nok litt sær. Ta kontakt hvis det er noe mere dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss å hårsår da :) nei ser det her at dem ikke er enkle å kukke med, sa ikke at den var stygg da, bare at jeg ble litt skuffa, med tanke på vedlikeholdet lakk messig, å ikke vaske bilen siden i våler eke bra ;)

Nå har ikke akkurat jeg vært kjepphøy i noe som helst sammenheng, vist du mener det får du bare sitere dette, ting kan forståes ganske anderledens på nett serru gamlefar ;) hehe. Veit at dere kikka på den forresten :) å ting rundt det..

Ja du får lakke den! så sees vi til våren på bmw treff, kan du hakke litt på bilen min mens jeg gir deg bilpleie tips :D

Men du er vell litt for sær å gammel til å ta imot tips fra en 20åring? ;)

lykke te videre med salget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe unge gutt :shock: er vel litt hårsår da, men bilpleie skal du nok få fortelle om, eller sagt på en annen måte, du kan lære meg det :D da.

Du skjønner vel at man kan bli litt sur på din uttallelse i en slik tråd,når andre som Helge Vik og Stig Johansen har sagt det motsatte, samt at Bmwccn har premiert bilen i ORGINALKLASSEN og så er du skuffet. Da synes jeg du er ufin og fremdeles for meg litt kjepphøy. Det er absolutt ingen som noen gang har uttalt noe i nærheten av det du skrev, så igjen skuffet. Som jeg skrev til deg i den PM så er den orginal i lakk osv. så selvfølgelig er det stensprut og slikt.

Skulle du solgt din bil hadde jeg aldrig uttalt min skuffelse og ting jeg vet om din bil i en slik tråd, det skjønner du selv. Hvorfor skulle jeg det?? :lol: egentlig..

Du kunne jo tatt den bilpleien først da!

Bilen leveres om 3 uker for lakk, så kanskje du da blir litt mere positiv i en senere salgslink. Lille guttunge :wink: Nå må du legge deg, natti, natti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Denne bilen her er rett å slett helt nydelig bil. Strøknere orginal E30 M-tech2 skal du leite lenge etter. Wenaas gutta vet hvordan biler de vil ha i garasje parken sin.Og alle bilene jeg har sett de har hatt, kan jeg vel si med hånda på hjerte at det er ikke noe å plukke på for det er strøkent!!!!

Lykke til videre med salget av bilen, håper neste eier tar like bra vare på den som det du/dere har gjort.

-Adrian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har en evne til å ødelegge andres annonser. håper folk starter å lese regler og at moderator rydder opp her...

Når selger informerer eventuelle kjøpere om at det kun finnes 2 eller 3 slike biler i landet, og tallet egentlig er det tidobbelte, så har han på en måte lagt lista. Dette er informasjon eventuelle kjøpere bør få vite om. Uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss og jøss, lagt lista er dt dummeste jeg har hør. Var pokker ikke klar over at det var så mange og det har vel de fleste her også skjønt til nå at jeg bommet på

Har jo egentlig ingenting med salget å gjøre lenger da! Det er jo ikke så mange tilsalgs heller da!

Til ALLE forumbrukerene her og som virkelig føler seg støtt over min bommert med tamke på antallet M-Tech2 biler i Norge: :roll: Jeg legger meg flat :oops: og beklager så mye denne kjempe stoooore glippen at jeg kunne være så dum, teit, trangsynt, blåøyd, lite intelligent og ikke minst inbille meg selv og alle forumbrukerne at jeg prøvde å villede med å tro at bilen min var mere unik enn antatt, puh/puste, jeg blei sliten jeg...

Vel som sagt beklager det, men har det egentlig noe å si??? for bilen og salget.

Nå lignet dette forumet plutselig litt mere på Bmwccn, for der er det meget mye rare ikke intressange komentarer til tider. Her har det faktisk hvert bedre, men nå lurer jeg faktisk. Deilige biler er det ihvertfall. Henter mest sannsynlig en sølv en den 1 December som ER strøken, :( men den skal slaktes, tror nesten vi må gjøre det i mørket for er jo kraysi da, men men Noen som trenger deler?? si ifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen har en evne til å ødelegge andres annonser. håper folk starter å lese regler og at moderator rydder opp her...

Når selger informerer eventuelle kjøpere om at det kun finnes 2 eller 3 slike biler i landet, og tallet egentlig er det tidobbelte, så har han på en måte lagt lista. Dette er informasjon eventuelle kjøpere bør få vite om. Uenig?

jojo det er en ting. men alle mennesker har lov til å feile. selv trodde jeg ikke det fantes så mange e30'er i norge i så fin stand, og det gjorde kanskje ikke du selv heller? Greit at han har feilet men det er ikke vits for ALLE medlemmer å male på dette i flere uker. Når EN sier at det er flere så MÅ ikke 20 andre si akkurat det samme! Uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du gidder å la deg hisse opp. De som er interesert vil vel uansett se på bilen isteden for å dømme den etter hva andre mener om den. Din krasse tone og dårlig skjulte kritikk av Sandersen sin bil er i mine øyne ikke noe salgsfremmende iallefall.

BTW: Jæklig hvor jeg angrer på at jeg solgte min E30 325i M-tech i fjor høst når jeg ser prisene disse aventeres for nå til dags. Og den var jo til og med ENDA mer strøken og norges peneste enn begge deres biler til sammen :wink:

Denne salgsannonsen var så føkka opp fra før, at jeg greide ikke å dy meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...