BMW Jenta Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Sandersen: hehe, sto selv å kikket i det motorrommet ditt, og jeg tror det må mere til enn en vask der gitt!!!! Men svar meg på en ting: VAR DU INTRESSERT I Å KJØPE DENNE BILEN??? Hvis ikke så skjønner jeg ikke hva kommentarene dine skulle være godt for! Slenge dritt kan du gjøre et annet sted enn i en salgsannonse vel??? Tror du du gir folk et godt inntrykk av denne bilen nå?? Nei, kom deg inn på et sladreforum for kvinnfolk i overgangsalderen du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sportevo 3 Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 heia rieviera er så mange useriøse og idioter her inne,er så kjipt å legge ut bil for salg her.alle ender opp med drittslenging,negative kommentarer:(hvis du du et hva en slik bil er så vet du hva det koster.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 triviera, svart på pm BMW jenta, dessverre men orker ikke disktuere med deg vist du vill vite grunn kan du gjerne gi en pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 må nesten le...dette er 2 fine biler og er det så mye og krangle over....min er penere enn din....min er større en din...pappaen min er sterkere enn din....er nesten sånn denne tråden har blitt som egentlig var en salgs annonse. ingen tvil om at denne er en av dem penere e30 mtech til lands i original lakk tilstand! føkka vell på meg noen eg og nå da he he..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Er ikke lenge før det er krig i skien nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Gi dere nå. Dette har endt opp i mye pisspreik. Ha respekt for hverandres biler. Vil forøvrig informere om at det er et par nick her som kommer fra samme IP-adresse, så kan jo de som lurer på det evt. kontakte meg for nærmere info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Den dagen jeg har råd til egen sommerbil så vet jeg hvem jeg skal henvende meg til i hvertfall. Utrolig lekker bil, skal en E30 bli penere en dette må det være en tilsvarende strøken M3 (Kanskje det er best du beholder den så ikke en 18 år gammal tulling kjøper den og kjører den i hjel) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Oktober 4, 2007 Share Skrevet Oktober 4, 2007 Hei alle sammen, Klart denne tråden er tøysete, MEN se på svarene til Mr. Sandersen, han klarer ikke engang å se selv at komentaren hans er på jordet. Mye er sannsynlig at jeg har mistet en kjøper ifra Harstad på den uttallelsen. Det irriterer MEG så j... at jeg blir sinnsyk akkurat nå. Jeg skriver det igjen og igjen til han innrømmer det (tar nok uker eller år) Jeg respekterer hans bil og alle andre`s men kom pokkr meg ikke å sleng dritt i min salgstråd og i tillegg bo her i Skien, ikke farlig det da, men teknisk hjelp og deler er stoppet for all hans fremtid her nå! Sørger også for det hos mine venner. Han klarer heller ikke engang å se i sine øyne eller få sin hjerne med at dette er orginalt. I mitt Verksted vanker det bare ungdom fra 17-25 år sånn ca. de pusser, de skrur, de restaurerer, de får masse, masse hjelp av meg og vi har en utrolig stemning og kos, altså et miljø med bare kjekk ungsom. Mr Sandersen passer IKKE inn her enda og skulle han ønske å komme på besøk, må han først ringe på hos meg (sjefen) og bokke og be om godt vær for uttallelsen. Først da vil han kanskje være velkommen. Han har sendt meg pm ser jeg......spennende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Oktober 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2007 Som trådstarter foreslår jeg at videre diskusjon i denne saken foregår i privat form via PM eller mail. Begge parter har fått fram poengene sine (en rekke ganger) og enige vil man nok neppe komme til å bli. Jeg foreslår at Moderator Gunnar lar dette være siste ord sagt i denne saken, så får heller fortsettelsen bli et internt oppgjør i Skien ved daggry God natt fra Onkel i Danmark Gunnar-Edit: Jeg har herved latt Geir Ove få siste ord i denne saken, så får Riviera lage en ny salgstråd dersom han skulle få lyst til å selge igjen i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg