Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 strøkent helt nytt ratt med nav til e30. Bolt on. 1000kr?

1 Rieger GTS vinge. Klar til lakk. 1000kr/bud over.

1 sett 15" MIM felger med nye 195/50/15. 1500kr/bud over.

1 IS leppe til e30. 400 kr.

1 sett baklykter originale e30 pre facelift. 300kr.

Evt selges alt for 3000 kr samlet.

dsc00432hl0.jpg

dsc00495rr2.jpg

dsc00430ej9.jpg

dsc00496gj2.jpg

• 1 year later...
Skrevet

Hehe ja den er gammal og solgt for lenge sida gitt;) Så btw at du hadde sendt mld på det gamle nummeret mitt her for ei stund sida, ligger å støver så har helt glemt det. Noe ang et motorbytte eller noe?:P

Skrevet
Hehe ja den er gammal og solgt for lenge sida gitt;) Så btw at du hadde sendt mld på det gamle nummeret mitt her for ei stund sida, ligger å støver så har helt glemt det. Noe ang et motorbytte eller noe?:P

Ja stmmer det. så deg i sentrum å hørte at det ikke var no 4èr i E-30`n din :wink:

fikk høre at du har satt i 2,7 maskin?

Er det den gamle eller nye maskin?

Har satt i m50b25 motor i caben nå så lurte litt på no hjelp ang å få den til å gå reint serru :wink:

btw: har ikke funnet ut av problemet ennå forresten.

Skrevet

Hehe å ja;) Nei det er ikke no 316ia lenger:P Men motor sto i når jeg kjøpte den, er m20 2,7 ja..

Har a fått med meg at det var m50 i din, må nesten få greie på åssen det går i forhold til min;)

Hvis den motoren din gikk reint før du satt den over, så burde den da gå reint nå? Eller du har vel sikkert ikke satt over lambda'en?

Skrevet

fixfax: En stund sida jeg hadde den gitt, solgte den til en bærumsgutt med nytt sertifikat, 3 uker senere fikk jeg tilsendt bilde av bilen lettere deformert etter ett møte med en buss....

Det er for øvrig noen grusomme chrome M3 speil ja:P

Skrevet
Hehe å ja;) Nei det er ikke no 316ia lenger:P Men motor sto i når jeg kjøpte den, er m20 2,7 ja..

Har a fått med meg at det var m50 i din, må nesten få greie på åssen det går i forhold til min;)

Hvis den motoren din gikk reint før du satt den over, så burde den da gå reint nå? Eller du har vel sikkert ikke satt over lambda'en?

Ja det hadde vært morro å testa foskjellen på din og min ;)

Får teste det når våren kommer ;)

Jeg satt over lamda`n fra samma motoren også ja..

Men det som er problemet er at det virker som den får for mye suppe,

Si feks hvis jeg skal kjøre pent å rolig ut av en parkeringsplass eller no,

kjører pent på 1gir, når jeg skal gi bare litt med gass, så vriker det som om den ikke registrerer at jeg gir mer gass med en gang, altså da blir det for mye gass hvis du skjønner?

blir litt "hakke" kjøring på en måte.

problem 2 er at den står å "jager" mellom 1 og 2000rpm på tomgang.

Men det er vel mest sannsynlig gummibelgen fra innsuget til luftmassemåleren. eller?

Problem 3 er at det hender den "Skyter / smeller" litt av potta når jeg kjører hard. igjen: for mye bensin?

Har du noen tips? hadde vært deilig å hatt den dønn iorden når den skal ut av garasjen til våren ;)

KJøre på sigdal med E-30`n 31januar eller?

Skrevet

Jepp vi får gjøra det!;)

Er jo ikke noe spesielt med justering påå den motoren da, syns kanskje det høres ut som registerreim står en tann eller to galt, ellers er det jo typisk lmm eller lambda problem da. Vet ikke om den belgen din jeg, er det hull/sprekker i den? Du kan jo prøve å sprute litt startgass der det er skade på belgen i tilfelle, hvis du merker at den ruser seg litt opp da så trekker den jo hvertfall falsk luft der..

Evt kan du prøve å dra av kontakta til lambdaen da. Hvis den er gåen, fungerer motoren mye bedre uten den koblet i, dersom den er gåen.. Jeg har også en lmm liggende som har stått på en m50b25, dersom den passer kan du jo prøve den for å elliminere den feilen..

Sigdal? Iskjøring det? Følger ikke altfor mye med, hadde vært moro det men.. Først få på sperra mi å fikse litt på kjølinga hvertfall..

Du hakke noe delebil eller no du eller?

Skrevet
Noe OT, men er det noen som vet om det finnes TÜV-papirer eller andre godkjenningspapirer på Luisi-ratt? Tenker i forhold til EU-kontroller etc.

Hør med Pedersen Racing . Men har hørt at det er vanskelig å få papirer på...

Skrevet
Jepp vi får gjøra det!;)

Er jo ikke noe spesielt med justering påå den motoren da, syns kanskje det høres ut som registerreim står en tann eller to galt, ellers er det jo typisk lmm eller lambda problem da. Vet ikke om den belgen din jeg, er det hull/sprekker i den? Du kan jo prøve å sprute litt startgass der det er skade på belgen i tilfelle, hvis du merker at den ruser seg litt opp da så trekker den jo hvertfall falsk luft der..

Evt kan du prøve å dra av kontakta til lambdaen da. Hvis den er gåen, fungerer motoren mye bedre uten den koblet i, dersom den er gåen.. Jeg har også en lmm liggende som har stått på en m50b25, dersom den passer kan du jo prøve den for å elliminere den feilen..

Sigdal? Iskjøring det? Følger ikke altfor mye med, hadde vært moro det men.. Først få på sperra mi å fikse litt på kjølinga hvertfall..

Du hakke noe delebil eller no du eller?

hmmm.. kan jo være regreim.. men hører vel dunker litt i maskin da eller?

Har ikke hørt noen ulyder der i det hele tatt.

Men skal flytte caben til uka så da kan jeg jo teste startgass / bytte den begen da. tror faktis jeg var borti ett lignende problem på en annen E-30 jeg hadde for noen år siden, da var det belgen tror jeg:)

får håpe det:P men hvis du hadde den lmm`n til m50 hadde det vært fint hvis jeg kunne prøvd den bare for å ha gjort det lixom;)

Sigdal er isskjøring ja;) eller det blir 2 klasser da, en for biler med isspigg og bur og en for biler uten:)

har så vidt fått begynt på E-36`n min nå, 2 og 3 gir begynte å synge litt de få dagene vi hadde snø i andebu, :P så må bytte kassa og bytte dempere rund baut og bare få svisa sperre så tenker jeg den er klar til sigdal jeg hehe:)

http://www.powerdrift.no/phpbb/viewtopic.php?t=1066

HAr ikke no E-30 delebil fo øyeblikket nei, har en E-36 i deler da..

Svart coupe..

Skrevet

Nå var jeg morsom og, for det er jo ikke reg reim på den motoren din:P Svakt øyeblikk:O Ekke no lett å svare på uten å ha sett det sjøl heller. Jepp lmm kan du godt prøve!

Hmm kanskje jeg skulle kjørt på isen jeg og..:D

Skrevet

robel: Vet neimen ikke, solgte den til en kar for LENGE sida. Satt den på en 5 serie, passet rett på igrunn, fra e30..

Zeeks_Racing: Hakke en viskosekobling med vifte liggende da? De er vel like på e36/e30 sikkert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...