PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Se annonse. Usakelige komentarer eller spørsmål ønsker jeg meg frabedt. Er du intressert ringer du. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 738#bilder Selges pga trenger å få frigjort lån. Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 strøken bil da;) men hva hadde du tenkt deg for dette gliset da sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 bud. la bilen ut i går, fik 6 sms`er utover kvelden fra forskjellige. Ser ut til at det er et større marked for E38 enn jeg antok. Men som sagt, krever ingen fantasipris...men den gis ikke bort heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 E38 730i har 218Hk forøvrig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 det stemmer visst! endrer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Tenk om der var noen bilder fra interiøret fra denne flotte bilen. Tror det er like viktig å selge interiøret , som eksteriøret. Du må vise "hele" luksusen vet du... Flott bil. Kun et tips.. Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 takk har enda ingen bilder av interiøret, men skal få tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Den bilen skulle jeg gjerne hatt! Perfekte felger og fargekombi.. Men det har jeg vel sagt til deg før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 hehe, tusen takk bare å få lakket denne ned, sote alle ruter og få på ange eyes så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Bare lakke helt ned, så er man klar i mine øyne;) Men madamen min synes jeg styrer så fælt med disse bilene, så får ikke lov å legge ut min til salgs.. og kan ikke sitte på to biler heller :S hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 MADAMMEN SYNES? har hatt 13 biler, skulle damene bestemmt hadde jeg enda sitti med golfen jeg hadde og sugd på tommeln min med fornyd dame i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Hehe.. Må bevare husefreden litt nå.. byttet 6 biler de siste 13mnd, så skjønner a litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Sånn ca pris hadde du tænkt deg? Fryktelig pen bil må jeg si=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 24, 2007 Forfatter Share Skrevet August 24, 2007 PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Dersom du kunne sende meg en antatt minstepris på PM hadde det vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg