Rene87 Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Hei Jeg var så heldig at jeg ble stoppet av vegvesnet i dag og fikk mangellapp på følgende: Soting på fremvinduene Felger på bredere bak en forran det måtte jeg få papirer på TUV. senkesett uten papirer trenger TUV Noen som kan hjelpe meg??? Vis jeg har nr på fjørene? Håper noen tartiden og svare Rene Moderatoredit: Vennligst unngå banning og store bokstaver som tema.. Det er bedre å ha en fortellende tema som forteller litt om problemet du ønsker hjelp om.. R Andersen
Bushnell Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 hva slags senkesett har du? felgene kan du vel bare bytte til noen andre under visninga å bytte igjen etterpå ?
e30 tic Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Hei Jeg var så heldig at jeg ble stoppet av vegvesnet i dag og fikk mangellapp på følgende:Soting på fremvinduene Felger på bredere bak en forran det måtte jeg få papirer på TUV. senkesett uten papirer trenger TUV Noen som kan hjelpe meg??? Vis jeg har nr på fjørene? Håper noen tartiden og svare Rene soting fremme river du av, finn ut hvilke felger du har, er disse lovlige til bilen osv, så er sikkert leverandør behjelpelig med papirer,(selv om noen BT finner disse papirene på nett som i mitt tilfelle) få vasket fjærene dine å se om du finne nr eller fabrikant og kontak leverandør så fikser di papirer. så ringer du BT og bestiller time for godkjenning av dette. så har du det i vognkortet lovlig.
bmwhans Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 bytt alt til originalt på visning og bytt tilbake etterpå. værre er det ikke
Odd-M Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 Jeg synes tittelen på tråden er sterkt missvisende da det faktisk er DU som har gjort noe feil. De gjør bare jobben sin og forvalter et regelverk folkevalgte politikere har definert for dem... Jepp!
e30 tic Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 bytt alt til originalt på visning og bytt tilbake etterpå. værre er det ikke så hva er enklest?? godkjenne den som den står uten soting slik at den er lovlig og man har noe å slå i "bordet" med neste gang man blir stoppa, eller bytte fjører og hjul frem og tilbake med tilhørende 4 hjulskontroll....
Tubez Skrevet August 24, 2007 Skrevet August 24, 2007 ta ut vinduene å vis den fremm uten vinduer, hadde en kompis som gjorde for det står visst ingen plass i lovverk at vinduer skal være montert??? vet ikke jeg, men han slapp med den å kjøre hjem å sett vinduene tilbake igjen, Eller byttelån vinduer med noen du kjenner som har samme bil. er jo kjedlig å rive av filmen hvis den er proff montert.
Lverket Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 ta ut vinduene å vis den fremm uten vinduer, hadde en kompis som gjorde for det står visst ingen plass i lovverk at vinduer skal være montert??? vet ikke jeg, men han slapp med den å kjøre hjem å sett vinduene tilbake igjen, Eller byttelån vinduer med noen du kjenner som har samme bil. er jo kjedlig å rive av filmen hvis den er proff montert. Eller bare rull ned vinduene når man blir stoppet av snuten/ vegvesenet. Funket for meg. De vil antagligvis gi en feil på det med å ikke møte opp uten ruter. Er en sikkerhetsmessig feil i feks eu-kontroll. Og regner med det er ganske lik kontroll de utfører når du viser den frem.
vegarde Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 ta ut vinduene å vis den fremm uten vinduer, hadde en kompis som gjorde for det står visst ingen plass i lovverk at vinduer skal være montert??? vet ikke jeg, men han slapp med den å kjøre hjem å sett vinduene tilbake igjen, Eller byttelån vinduer med noen du kjenner som har samme bil. er jo kjedlig å rive av filmen hvis den er proff montert. Nytter ikke å ta ut vinduene heller blir f.eks en 2'er feil på EU-kontroll pågrunn av sikkerhet og tyveri. Hadde en bil inn på eu-kontroll for noen dager siden, hvor eieren av bilen hadde heist sidenrutene foran ned også trukket ut sikring til el-vinduet for å skjule at han hadde sotet ruta. Men skjønner ikke hvorfor det skal nektes solfilm, for den kommer uansett til å settes på igjen etter etterkontrollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå