Gå til innhold

Liten sub... aktiv?


Anbefalte innlegg

Som er aktiv... hvor får jeg tak i det? De originale høytalerene gir bortimot nada bass...så noe mer må jeg ha. MEN jeg skal ikke ha noe voldsomme greier med ekstern forsterker etc.

De ligger kabler baki klare til å koble til subben. Har kikket litt rundt og det laveste prismessig jeg har funnet er en pioneer sub aktiv på elprice til 1990,-

Får man ikke subber som er aktive til en billigere penge...sånn ca høvdingen? Jeg skal ikke ha noe voldsomt...bare litt mer basslyd...

Kanskje å stikke til sverige er løsningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sverige er nok litt billigere, for der kan du prute mye, men med turen så blir det ikke mye billigere. men skal du dit uansett så stikk og hør der først. får helt ok vare til grei pris der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mainnskit for deg, helt greit for meg 8)

Skal ikke ha noe råner-SKIIIIT i bilen... :wink:

Tror jeg faktisk bytter ut de bakre originale BMW høyttalerne i noe annet...

Skulle fanden ikke forundre meg om det gav meg den lille ekstra bassen jeg forlanger..samt unngå noe ekstremt "harry" stempel :D ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiftet ut fronthøytalerne på e39 til bedre kvalitet,men manglet den ekstra bassen,kjøpte en aktiv sub(ett lite rør) på biltema 700kr som jeg festet i kofferten.skrudde på stereo og fikk nesten hakeslepp på hvor god lyden ble.Anbefales hvis man ikke er kravstor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mainnskit for deg, helt greit for meg Cool

Skal ikke ha noe råner-SKIIIIT i bilen... Wink

Tror jeg faktisk bytter ut de bakre originale BMW høyttalerne i noe annet...

Skulle fanden ikke forundre meg om det gav meg den lille ekstra bassen jeg forlanger..samt unngå noe ekstremt "harry" stempel Very Happy

vet ikke hva andre synes, men noe av det mest "harry" jeg vet av er vel folk som skal ha mer bass og bare kjøper det billigste de finner i stedet for å spare litt og så kjøpe seg høytalere som spiller pent. går an å bruke penger på lyd i bilen uten at det er til "råne" bruk ! Om andre oppfatter deg som råner eller ikke har vel litt med resten av pakka også, ikke bare hva som ligger nede i bagasjerommet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...