Gå til innhold

Min lykkedag! Biltilsynet ;)

Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe ble så Glad så måtte bare deler det med dere! selv om dere sikkert ikke syns det er så spennans!

men idag den 25.08 2007 :P fikk jeg papirer fra biltilsynet om at jeg kunne starte ommbyggingen av min bil! JEHU :lol: ( er ombgyd for lengesiden :)

Men uansett ble sykt glad for at nå kan jeg endelig få den godkjent! har vært mye fram og tilbake! masse sure mailer osv da de aldri svarte på mine søknader!

kan scanne inn brevene i kveld! slik at vis det er flere som skal søke så har de noe å gå etter

takk for meg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ble så Glad så måtte bare deler det med dere! selv om dere sikkert ikke syns det er så spennans!

men idag den 25.08 2007 :P fikk jeg papirer fra biltilsynet om at jeg kunne starte ommbyggingen av min bil! JEHU :lol: ( er ombgyd for lengesiden :)

Men uansett ble sykt glad for at nå kan jeg endelig få den godkjent! har vært mye fram og tilbake! masse sure mailer osv da de aldri svarte på mine søknader!

kan scanne inn brevene i kveld! slik at vis det er flere som skal søke så har de noe å gå etter

takk for meg :lol:

Har du fått papir fra BMW Norge også da?

Hvilke papirer viser du frem når du skal vise bilen og arbeidet som er gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye svar her! hehe

Jepps Bilen er jo enda en 318is! men ville ha rekke6er men var så himla fornøyd med bilen at jeg ikke ville selge den!

har fått klarsignal med å starte ombygingene! har fått en hel liste om ting som jeg må ha papirer på!

har papirer på alt uteom en liten tur til bavaria kr.sand , der skal de prøve bilen og gi meg et brev der alt er fagmessig utført! at det ikke er noe jall!

må også dokumentere henne jeg har fått delene fra! noe som iallefall ikke er noe problem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 mnd? :?

Så vis jeg skal bygge om bilen min, la oss si hos SS performance eller bilbyggeriet for eks, så vil det ta så lang tid å få den godkjent?? Den bygges da selvsagt om til en M3 i så tilfellet...

-Kristian08-

Det kan du lett sjekke ved bare å sende en PM til bilbyggeriet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden de er et firma osv så regner jeg med de går før i køen en vanlige dødlige! så de har nok noen avtaler når det kommer til godkjenning!

dette er bare noe jeg kom på i farta men syns det virket logisk" men man vet aldri vi bor jo trossalt i norge ,HEIA Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...