-Roger- Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... g=no&ant=5 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... l&tot=null Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Vi skal ikke bytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Satan! Den var fin =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Takker Bilen er forøvrig også egentlig en 96 mod... (Hvis det har noe å si da i forhold til 95 mod) Ble gjort karosseribytte i 2004 og bilen ble da hentet inn fra sverige og var da en 96 mod... Var altså den andre bilen som var 95 mod, hvis noen skjønte det... Men bare så det er sagt, det er ikke noe ombygget bil!!!! Er originalt en 96 mod 328 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Kan som skrevet i annonsen byttes i stasjonsvogn... Så Twin turbo: Dessverre... Hadde den vært godkjent kanskje, men vil som sagt egentlig ha stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 satan hvorfor la du ikke den ut før jeg som kjøpte meg bil nå og så etter en slik bil med manuell gir kasse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Ja det er da typisk at noen leter etter en slik bil, og når jeg skal selge har de akkurat kjøpt seg en annen bil:( Er det forresten uvanlig med manuelt gir på disse? Det har jeg aldri tenkt over å sjekke engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 er svært svært svært skjelden jeg har sett disse med manuell gir kasse ja, hvergang jeg har funnet en så er de automat, noe jeg ikke kan fordra på en slik mottor, så hadde du den perfekte perlen jeg så etter, sort 328 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 hva sier du til 100 uten hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 er svært svært svært skjelden jeg har sett disse med manuell gir kasse ja, hvergang jeg har funnet en så er de automat, noe jeg ikke kan fordra på en slik mottor, så hadde du den perfekte perlen jeg så etter, sort 328 coupe Ja, bilen er grei den... Var heldig når jeg kjøpte den for den hadde nesten alt jeg var ute etter! Manglet bare sportsseter hva sier du til 100 uten hjula? Bud notert, men den blir ikke solgt for den prisen med det første.... Jeg begynner på 130 000 og hvis jeg ikke får det må jeg bare gå nedover til bilen er solgt! Det skjer forhåpentligvis før jeg er kommet så langt ned som budet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Utrolig fin bil! Akkurat sånn bil jeg vil ha! Venter bare på at noen skal kjøre så hardt inn i bilen min at den blir knust:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Utrolig fin bil! Akkurat sånn bil jeg vil ha! Venter bare på at noen skal kjøre så hardt inn i bilen min at den blir knust:P Eller evnt selge bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 nydelige bil du har! men har et spm.kor kjøpte du m3gt spoileren finne ikkje sån någen plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Den sto på bilen når jeg kjøpte den! Så den vet jeg ikke hvor er kjøpt! Men den må vel gå an å få tak i på koed, gs eller noe lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 okey jaja takk for d! lykke t me salge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg