Fliid Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Hehe, om du tenker over det så er det kun logisk. Servopumpa jobber, du ratter, pumpa jobber ut lufta å den havner i tanken, lokket er av så luftboblen blir ikke trukket gjennom igjen for å gi forstyrrelser. Men jeg tviler selv på at det er det som er tilfelle hos deg, men er lov å prøve.
buchern456 Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 åssen gjikk det med pompa di..? har det samma prob på min e36 coupe.. trenger hjelp
buchern456 Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 åssen gjikk det med pompa di..? har det samma prob på min e36 coupe.. trenger hjelp
Fliid Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 åssen gjikk det med pompa di..? har det samma prob på min e36 coupe.. trenger hjelp Skjekk at reim ikke er slakk (noe skal det selvfølgelig være, ellers ryker den eller uler som en stukken gris) Tøm anlegget, skru av servopumpa, kjør den i et reint bad av væske manuelt. Sett sammen igjen å sørg for at systemet er rent for ureinheter. Fyll opp systemet igjen, luft systemet. Er det fortsatt helt bajas så bytt pumpa.
buchern456 Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 for når jeg kjører vanlig og ikke svinger mye så låter det ikke noe. men når jeg står stille kommer skrikinga
BRIO Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Jeg skal gi tilbakemelding når jeg har luftet systemet i morgen tidlig. ellers gjør jeg ikke mer før jeg har vært på verksted med den.
BRIO Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Hjalp ikke med lufting. Brukte 5 min på å svinge frem og tilbake uten at det ble noe mindre lyd. Men det var jo verd et forsøk
Fliid Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Hehe, du tok deg god tid ivartfall Viktig det Men nei, tenkte meg det... Har du skjekket øvrige tips så må det være pumpe..
BRIO Skrevet August 27, 2007 Forfatter Skrevet August 27, 2007 Har ikke prøvd å tømme systemet og gi det et bad Får se hva de sier på BMW verkstedet når jeg kommer meg dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå