Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har solgt min 320i nå, og skal ha ny 5-serie :)

Men uansett;

Har en kompis med en strøken, clean, 518 1986 modell (uten rust og akkurat rundet 140 000)

Han har brukket girkule si, og lurer på hvordan man løsner girkula for å sette på ny?

En ting til: Det står i orginal radio, men går det ann å sette i cd-spiller her, og hvordan gjør man det, og må man legge opp nytt ledningsnett osv da eller?

Jeg tørr ikke å begynne å bryte meg løs på denne fine bmw`n, så vil heller ha noe fasit-svar før jeg begynner å bryte og se..

Takknemlig for alle særiøse svar :)

Skrevet
Hei!

Jeg har solgt min 320i nå, og skal ha ny 5-serie :)

Men uansett;

Har en kompis med en strøken, clean, 518 1986 modell (uten rust og akkurat rundet 140 000)

Han har brukket girkule si, og lurer på hvordan man løsner girkula for å sette på ny?

En ting til: Det står i orginal radio, men går det ann å sette i cd-spiller her, og hvordan gjør man det, og må man legge opp nytt ledningsnett osv da eller?

Jeg tørr ikke å begynne å bryte meg løs på denne fine bmw`n, så vil heller ha noe fasit-svar før jeg begynner å bryte og se..

Takknemlig for alle særiøse svar :)

sku vel trudd at det lå opplagt ferdig ledningsnett der... ta og sjekk , å få opp den radioen er vel en simpel ting hehe:)

Skrevet

joda, sant ;) Men d må jo mangle noe ISO greier, pga d er ikke orginalt cd-spiller osv i den bilen.. men jau, skal se.

Noen som har skifta girkule på denne bilen da?

prøvde å skru i går pga antok at det er kun gjenger, men det sitter som støpt ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...