KeRu (Joavg) Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hei! Jeg har solgt min 320i nå, og skal ha ny 5-serie Men uansett; Har en kompis med en strøken, clean, 518 1986 modell (uten rust og akkurat rundet 140 000) Han har brukket girkule si, og lurer på hvordan man løsner girkula for å sette på ny? En ting til: Det står i orginal radio, men går det ann å sette i cd-spiller her, og hvordan gjør man det, og må man legge opp nytt ledningsnett osv da eller? Jeg tørr ikke å begynne å bryte meg løs på denne fine bmw`n, så vil heller ha noe fasit-svar før jeg begynner å bryte og se.. Takknemlig for alle særiøse svar
vegard89 Skrevet August 25, 2007 Skrevet August 25, 2007 Hei!Jeg har solgt min 320i nå, og skal ha ny 5-serie Men uansett; Har en kompis med en strøken, clean, 518 1986 modell (uten rust og akkurat rundet 140 000) Han har brukket girkule si, og lurer på hvordan man løsner girkula for å sette på ny? En ting til: Det står i orginal radio, men går det ann å sette i cd-spiller her, og hvordan gjør man det, og må man legge opp nytt ledningsnett osv da eller? Jeg tørr ikke å begynne å bryte meg løs på denne fine bmw`n, så vil heller ha noe fasit-svar før jeg begynner å bryte og se.. Takknemlig for alle særiøse svar sku vel trudd at det lå opplagt ferdig ledningsnett der... ta og sjekk , å få opp den radioen er vel en simpel ting hehe:)
KeRu (Joavg) Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 joda, sant Men d må jo mangle noe ISO greier, pga d er ikke orginalt cd-spiller osv i den bilen.. men jau, skal se. Noen som har skifta girkule på denne bilen da? prøvde å skru i går pga antok at det er kun gjenger, men det sitter som støpt ja..
derrick Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Du kan bruke en skarp kniv til girkula, skjær nedover og prøv å bøy den av.
KeRu (Joavg) Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Jau, kan få den av med varme osv også, men hvordan monterer jeg ny girkule? må den limes fast eller er det gjenger?
318iAT Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Det er ikke gjenger, så du må kansje lime men min sitter godt og jeg tredde den bare nedpå
336mik Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Den er bare tredd nedpå..bare å røske den opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå