Morty999 Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 har ikek finni noe om dette her ute så tenkte jeg skulle si att ejg har laga en kanal ute på IRC smo heter bimmers. ligger på efnet.. logg derfor på med efnett "homelien eller noe og join kanal bimmers.. er bare meg der foreløpig så har den oppe så får vi se hva som skjer.. Morty(Morten--) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Er lagd en kanal der fra før av tror jeg! Men hvor mange sitter på IRC nå om dan a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Det kan ikke være mange. trodde nå det hadde dødd helt ut, er MSN som folk har fått dilla på virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Trodde folk var ferdig med det for noen år siden jeg da.. Alt og alle forsvant. IRC er et mye dårligere system enn MSN syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 IRC er så overlegent MSN på alle mulige måter, men lite aktivitet de siste åra. Kunne du tenke deg til å orge en clanmatch via msn? Skrekk og gru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 IRC er så overlegent MSN på alle mulige måter, men lite aktivitet de siste åra. Kunne du tenke deg til å orge en clanmatch via msn? Skrekk og gru... Akkurat de er jeg enig med deg.. Men nå spiller jeg ikke data noe særlig lengere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert1337 Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 er det ikke bedre å lage kanalen på quakenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 blir ikek mye ut av dette når noen av de som kommer inn bare går inn og ut igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Lage ein online chat her. =) basert på irc men i java versjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 irc er da mye brukt! men vi hadde en bimmers.no kanal oppe på efnet! men der var det så få brukere at den kanalen døde! ellers er det jo en del som henger på #bilforumet.net og #bmwccn på irc da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 blir litt feil og si at msn har tatt over for IRC, de brukes til forskjellige ting.. Jeg mener også at det burde lages en bimmers chan på Qnet =) Det er der flesteparten som enda bruker IRC sitter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 det ble tatt ibruk #bimmers.no for et par år tilbake. mAZE som dro igang det. ble aktivt brukt en stund også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Quakenet??! Omg, bare gamers der jo.. Nei, takke meg til EFnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Som om EFnet er så mye bedre.. ASL? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå