Lars Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Hvordan er det med å montere multi ratt på bil som orginalt kom uten?.. trenger man ledningsnett i tillegg for at knappene skal fungere, eller ligger det der fra før? Er rattet slitt?
wicky124 Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 er vel ingen sjangs for at den passer i e32?
BmMm3 Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Hvordan er det med å montere multi ratt på bil som orginalt kom uten?.. trenger man ledningsnett i tillegg for at knappene skal fungere, eller ligger det der fra før? Er rattet slitt? Den forige jeg hadde var det lagt opp i, og den kjøpte jeg uten slikt ratt.. du må bare skru av rattet ditt å se om ledningene ligger der.. =)
[space] Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 sende deg en sms akkurat nå, men glemte å skrive hvem det var fra. Er fra meg hvertfall tlf. slutter på ...946 Kanskje noen andre også vet: Er dette rattet mindre i omkrets enn standard e46 rattet?
opt Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 samme størrelse på alle ratt unntatt m-ratt de er noe mindre. hvertfall på e36 og e46
BmMm3 Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 Bump.. legger dette ut på finn.no snart så hvis noen er interesert så ta kontakt! =)
Bengt Skrevet August 30, 2007 Skrevet August 30, 2007 Har en 523, 1997 modell. Trenger sårt nytt ratt da mitt begynner å bli veldig slitt... Tror du ditt ratt passer i min? har multiratt nå, men med to eiker mer enn dette har... Hvilken pris tenker du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå