Jonathan. Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Hei, var nettopp ute å skjekka bilen ( e36 ) når jeg sku ta opp panseret så løftet jeg det opp men det gikk ikke i lås så det datt ned hele tia:S noen tips? har ikke hvert sånn før
Fliid Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Gasstryksfjærene skal gjøre denne jobben for deg. En på vær side om jeg ikke husker feil. Står det ikke oppe lenger så bytt disse. Edit; http://nettbutikk.gsbildeler.no/startup ... oWebRef=&/ Nr. 17
Jonathan. Skrevet August 26, 2007 Forfatter Skrevet August 26, 2007 Takker for svar..var redd jeg måtte bytte dem ja...
-Sammy Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Det går ann å skru på dem, for å kompansere for at de blir slappere med tiden. Bare vri på hele sylinderen, så ser du at ved den tykkeste enden så skrur feste seg lengre ut. Prøv deg fram å se om dette hjelper. Spørs hvor slappe demperne er. Edit: trodde du skrev bagasjeluke jeg, beklager feilen. Kan hende det er noen skrujusteringer på panserdempere også, det vet jeg ikke.
Hanzo/// Skrevet August 26, 2007 Skrevet August 26, 2007 Vær snill å kall topicen noe annet enn hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå