kikka Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Dama har tatt knekken på den ene 20" Alpina felgen min. Er det noen i Bergens området som er flinke å "redde" dyre felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Dama har tatt knekken på den ene 20" Alpina felgen min. Er det noen i Bergens området som er flinke å "redde" dyre felger... ØNT i Fredrikstad er billige og flinke, du kan jo sende felga i posten. De kaller seg Østfold Næringsmiddel Teknikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jäger Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=56964&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 når vi først er i østfold området er felgservice noe å sjekke ut. fikk kanten på mine felger polert opp der, og har ingenting negativt å si på hverken service eller kvalitet på det de gjorde. står mye om dem her inne, hvis du søker litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet August 26, 2007 Forfatter Share Skrevet August 26, 2007 Takker for tipsene.Skal ta en tlf imorgen. Håper den kan fikses,er ikke så sugen på å kjøpe ny felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 26, 2007 Share Skrevet August 26, 2007 Eller prøv Per Werner "Tico" Fosseidengen http://www.sesam.no/katalog/infoside/Fo ... 751ce12354 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikka Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Har ikke så veldig lyst å sende felgen med posten.. Det beste er jo å få den rettet i Bergen.. Har inntrykk av at posten leker basket med alle pakkene som blir sendt..?? Men takker for tipsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 bønes auto- uten at jeg har noe erfaringer med de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå