joddjodd Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Skiftet nettopp alle pærene på bilen. Å lysene på bilen fungerte endelig som de skal. Så skulle jeg rett ut å sjekke lysene i går og da var det heller lite som funket på høyre siden bak. Det eneste som fungerer er blinklys og tåkelys når jeg setter på det. På venstre siden fungere alt som det skal. Har sjekka sikringer osv.. Hva kan feilen være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Godt mulig det bare er dårlig kontakt der bak. Sjekk at pærene sitter skikkelig osv... De "spretter" ut av festet på min bil en gang i blant, så det er ikke umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joddjodd Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Takker for svar. Skal ut å sjekke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joddjodd Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Var ute å sjekket og alle pærene sett bra. Men det er rart at tåkelyset funker bak siden den er i samme pære som kjørelyset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Tåkelyset er vel streng talt på venstre side men uansett.. Mulig det kan være noe dårlig kontakt til jord inne i lampa. Prøv å riggle litt på pærene evt pusse med litt fint sannpapir mellom pæreholderne og metallet rundt. Ellers kan det være dårlig kontakt i kontaktene til lampene. Siden det funker på den ene siden vil jeg tro det ligger noe i overføringen mellom lampene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Tåkelyset er vel streng talt på venstre side men uansett..Mulig det kan være noe dårlig kontakt til jord inne i lampa. Prøv å riggle litt på pærene evt pusse med litt fint sannpapir mellom pæreholderne og metallet rundt. Ellers kan det være dårlig kontakt i kontaktene til lampene. Siden det funker på den ene siden vil jeg tro det ligger noe i overføringen mellom lampene. Du har vell hørt om de som har tåk på begge sider Har 2 stk. E30, den ene har kun på venstre å den andre har på begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Tåkelyset er vel streng talt på venstre side men uansett..Mulig det kan være noe dårlig kontakt til jord inne i lampa. Prøv å riggle litt på pærene evt pusse med litt fint sannpapir mellom pæreholderne og metallet rundt. Ellers kan det være dårlig kontakt i kontaktene til lampene. Siden det funker på den ene siden vil jeg tro det ligger noe i overføringen mellom lampene. Du har vell hørt om de som har tåk på begge sider Har 2 stk. E30, den ene har kun på venstre å den andre har på begge Da beklager jeg. Det visste jeg ikke. Man lærer noe nytt hver dag. Men uansett om man har tåkelys på høyre eller venstre eller begge sider så er sikkert problemet her at det er dårlig kontakt ett eller annet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joddjodd Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Takker for svar skal prøve det BMWtotti sier. Men har tåkelys på begge sider bak på bilen min, mulig det er fordi den er importert? Er forresten bare kjørelysene som ikkje funker. Blink, brems, rygge og tåkelys funker fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Takker for svar skal prøve det BMWtotti sier. Men har tåkelys på begge sider bak på bilen min, mulig det er fordi den er importert? Er forresten bare kjørelysene som ikkje funker. Blink, brems, rygge og tåkelys funker fint! Selvom den har tåkelys på begge sider bak, så ikke trekk konklusjon om at bilen er import. Min er solgt ny i Norge (begge forøvrig) ett års forskjell på de, som sagt. 2 på den ene. Bytt pære igjen(kan være dårlig pære) + skjekk løkta opp å ned etter dårlig kontakt samt kabelgatene i løkta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå