geirauer Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Er intressert i dekslet under rattet om du skjønner og lysbrytern til kjørelysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 4, 2007 Forfatter Share Skrevet September 4, 2007 BUMP!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Bilen skal bort fort som muligt. Alt selges billigt. PS: Felgene er i perfekt stand og den ene felgen på skadesiden er ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyb- Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Hva skal du ha for høyre bakskjerm om du får den av? Trenger en sporenstreks etter et lite uhell trenger eventuelt mer deler, isåfall får du vite det så snart eg begynner og skru ifra hverandre senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 10, 2007 Forfatter Share Skrevet September 10, 2007 BUMP!! Send PM hvis noe er interesangt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 13, 2007 Forfatter Share Skrevet September 13, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 13, 2007 Share Skrevet September 13, 2007 feilpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackpower Skrevet September 15, 2007 Share Skrevet September 15, 2007 Trenger V/baklys, ka selger du det for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThErEx Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 Grunnet innbrud i bilen i helga så selges bilen fortest mulig for 5000. Ingen ting stjålet men en knust rute bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 6, 2007 Share Skrevet Oktober 6, 2007 Nå har det gått en stund siden jeg sendte deg penger, men har ikke sett snutten av delene mine. Så enten får jeg tilbake pengene mine eller så får du få ræva i gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geirauer Skrevet Oktober 19, 2007 Share Skrevet Oktober 19, 2007 Håper det ikke er flere som har blitt lurt av selger i denne anonnsen... Men nå har jeg lært noe, ALDRI betal på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg