Steffan C Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Må man være medlem av BMWCCN ? Og koster det noe å komme inn der med bil ? Ja, det koster penger å komme inn med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 må vel være medlemm ja for å få med deg bilen inn. men som tilskuer trenger du ikke være medlemm. Begynner å bli en bra rekke dette her nå til våler. det er konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 rette sia av mjøsa er da allefall ikke gjøvik sia! bare skygge fra gjøvik til lillehammer.. er noe anna på den andre sol sia.. men nok O.T! blir nok jobbing på meg i helga så tror ikke det blir noe ccn treff på meg! slår været seg vrangt, kanskje jeg kaster meg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 litt ot men er det noe innvendig vaske hall på gjøvik som jeg kan få svampet bilmen min??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Jepp det er det! stikk på ESSO ved Hagen Bil. Der har de innvendig vaskehall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 er det esso ved kinoen eller?? starten på strandgata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Esso'n like ved Peppes der. Bare fortsett litt i samma gata, så ser du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Da er alt klar. vi kjører fra CC MARTEN KL 09.00 i morgen. prøv å kom noen min før folkens så vi kommer avgårdet i riktig tid. håper så mange som mulig møter opp så vi blir en bra gjeng oppover og får vist at det er et bra bimmer miljø her i oppland- da snakkes vi før kl 09,00 .. vel mødt mvh Stramvaier og alle andre folk. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå