Gå til innhold

Solgt


Anbefalte innlegg

Bilen kommer fra Polen. Ikke servicehefte. Kvitering på moms medfølger.

40k er uaktuelt ingen hast med å bli kvitt den.

Ok , du kan kontakte meg dersom du ombestemmer deg :D (trenger ikke 18" som er på den) Skal ha en E34 M5 og tar evt inn en fra Tyskland til våren/sommeren. Med nyoverhalt motor (med kvitteringer) ligger de på ca 40000 +/- inkl norsk mva. Er derfor jeg ikke byr mer for din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, tilbudet mitt gjelder lenge det så sant noe uforutsett ikke skjer så bare ta kontakt.

Har sett flere med påkostede motorer siste tiden til 4000-4500 euro som forhandlingspris. Har siste årene tatt inn E30 325- E34 535 og Nissan 200SX ifbm ferietur og Nürburgring kjøring så jeg har litt peiling på kostnadene. Kombinerer ferie med bilkjøp og sjekker ut flere biler for å unngå problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, tilbudet mitt gjelder lenge det så sant noe uforutsett ikke skjer så bare ta kontakt.

Har sett flere med påkostede motorer siste tiden til 4000-4500 euro som forhandlingspris. Har siste årene tatt inn E30 325- E34 535 og Nissan 200SX ifbm ferietur og Nürburgring kjøring så jeg har litt peiling på kostnadene. Kombinerer ferie med bilkjøp og sjekker ut flere biler for å unngå problemer.

Du får ikke så bra bil til 40k Ferdig momset i norge uansett hvordan du ender og vrir på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...