integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1610796 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 hvorfor selge?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Hvor mye må mann ut med i avgifter for å få den med norske skilt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 ca.120 tusen! Jeg har nettopp solgt denne bilen og kan bekrefte at det er en bra bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 27, 2007 Share Skrevet August 27, 2007 Hvor mye må mann ut med i avgifter for å få den med norske skilt?? Ca. 127.000,- forudsat at Momsen er betalt Edit : var litt for treig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 27, 2007 Forfatter Share Skrevet August 27, 2007 Var planen å bruke bilen til ombygging men det blir ikke til pga dårlig med tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Hvor kommer bilen fra? Har du servicehefte? Foreligger papirene på innbetalt moms? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 28, 2007 Share Skrevet August 28, 2007 Hvis mva er innbetalt kan jeg gi 40k og hente/betale lørdag..men vil gjerne ha chassis nummer på pm feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 28, 2007 Forfatter Share Skrevet August 28, 2007 Bilen kommer fra Polen. Ikke servicehefte. Kvitering på moms medfølger. 40k er uaktuelt ingen hast med å bli kvitt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Bilen kommer fra Polen. Ikke servicehefte. Kvitering på moms medfølger.40k er uaktuelt ingen hast med å bli kvitt den. Ok , du kan kontakte meg dersom du ombestemmer deg (trenger ikke 18" som er på den) Skal ha en E34 M5 og tar evt inn en fra Tyskland til våren/sommeren. Med nyoverhalt motor (med kvitteringer) ligger de på ca 40000 +/- inkl norsk mva. Er derfor jeg ikke byr mer for din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 Du kommer nok fort over 40k med frakt osv men du kan jo ha flaks. Gir deg en lyd hvis jeg skulle ombestemme meg. Pluss det er jo litt langt å reise bomtur hvis selgeren har "pyntet" litt på sannheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Flott, tilbudet mitt gjelder lenge det så sant noe uforutsett ikke skjer så bare ta kontakt. Har sett flere med påkostede motorer siste tiden til 4000-4500 euro som forhandlingspris. Har siste årene tatt inn E30 325- E34 535 og Nissan 200SX ifbm ferietur og Nürburgring kjøring så jeg har litt peiling på kostnadene. Kombinerer ferie med bilkjøp og sjekker ut flere biler for å unngå problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Flott, tilbudet mitt gjelder lenge det så sant noe uforutsett ikke skjer så bare ta kontakt.Har sett flere med påkostede motorer siste tiden til 4000-4500 euro som forhandlingspris. Har siste årene tatt inn E30 325- E34 535 og Nissan 200SX ifbm ferietur og Nürburgring kjøring så jeg har litt peiling på kostnadene. Kombinerer ferie med bilkjøp og sjekker ut flere biler for å unngå problemer. Du får ikke så bra bil til 40k Ferdig momset i norge uansett hvordan du ender og vrir på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoSJo Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Du får ikke så bra bil til 40k Ferdig momset i norge uansett hvordan du ender og vrir på det! Jo da, også billigere hvis man stjeler dem Over Norske Grense kommer de sjeldent under 50K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Dere kan tro hva dere vil... Jeg vet hva ting koster og har god tid. Men nok OT. skal ikke ødelegge salgstråden her heller. Jeg har gitt et bud og det står jeg ved. Hvis noen her vil gi mer så sett i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg