runemos Skrevet August 27, 2007 Skrevet August 27, 2007 Har en sperrediff til e30 m3 som jeg gjerne ville hatt byttet i en sperrediff med 4.10 utveksling hvis det er noen som er interessert. 3.64 utveksling kan muligens følge med.
Eirik Viste Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Hei. Skrev til deg tidligere, men du er kanskje ikke interessert? Jeg kan selge den 325IX med viskosesperre for 2.800 kroner. Det er ikke mange 4,10 differ med sperre og det store huset på markedet kan jeg love deg. Eirik.
verticalescape Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Heisann, har en 4.10 diff med brems på min bil. Gi beskjed hvis du vil bytte da Er diffen du har i bra stand?
runemos Skrevet August 28, 2007 Forfatter Skrevet August 28, 2007 Er desverre ikke interessert i viskosesperre Eirik. Men til verticalescape så kan det være interessant hvis det er lamellsperre du har og at det er det store huset. Sperren min skal være bra den så det håper jeg da din er også.
verticalescape Skrevet August 28, 2007 Skrevet August 28, 2007 Det er nok lille huset jeg har Men den er så godt som strøken da... EDIT: noen som har bilder av stor kontra liten diff??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå