Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

hvor store dyser trenger jeg på min is turbo da, hvis disse skal holde til la oss si 250hk? Er det forresten høy ohm eller lav ohm dyser på e-36?

sorry for at jeg benytter meg av tråden din trådstarter :wink:

Skrevet
  e36-is skrev:
hvor store dyser trenger jeg på min is turbo da, hvis disse skal holde til la oss si 250hk? Er det forresten høy ohm eller lav ohm dyser på e-36?

sorry for at jeg benytter meg av tråden din trådstarter :wink:

Dine dyser er orginalt på 249cc mener jeg å huske... så må ha en del større... Is motor går helt perfekt med tilleggsprut.

Veit ikke om Trimchip.com har noe software til din bil så blir vanskelig å skifte dyser da.

Evt må du sende inn hjernen din til han så han får lest ut den softwaren du har og lage en ny etterpå... tipper på han sier du må ha noen på 350-380cc

Skrevet
  336mik skrev:
M5 dyser holder vel egentlig ikke til mer enn rundt 220hk hvis man skal være sikker.

Tror jeg fant ut en gang at disse er på 236cc.

Men de holder til 315hk originalt? Effektivitetsgraden på bensinen går som regel OPP med overladning. Hva er logikken bak dette?

Tror de er på 240cc. Det er de samme som er på E36 M3.

Det rare er at det er oppgitt en dyse fra Lucas også i delekatalogen på M5 3.6, og den koster bare en brøkdel og gir visst nok 290cc.

Hvor store er 3.8-dysene?

BMW - Hartge, Du kan kanskje prøve her: http://www.a-1injectors.com/inj/bmw/M5.htm - tilfeldig adresse fra Google, men ok priser. Men som sagt er det samme dyser på E36 M3 også, så du kan søke etter det også.

PS: Her er en fin liste over Bosch-dyser, med hvor mye de skal holde til etc: http://www.home.versatel.nl/mfeijts/SCARB/injectors.pdf (M5-dysa er oppgitt til ca. 48hk/dyse, dvs. 288hk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...