morteym Skrevet September 21, 2007 Skrevet September 21, 2007 Ta et bilde av spilleren i bilen din da, hvis du er litt seriøs?
kabeldeigen Skrevet September 22, 2007 Forfatter Skrevet September 22, 2007 Ta et bilde av spilleren i bilen din da, hvis du er litt seriøs? Trodde jeg hadde bilder liggende inne på pcen min, det hadde jeg ikke. Men bilen som jeg hadde det montert var i en SMART som ble solgt før jeg la ut annonsen her, og ikke i en BMW. Så hvis du er interessert å se hvordan det så ut i SMART'en, kan jeg få tak i han som kjøpte bilen, og be han sende meg bilder. Men regner med du ville se hvordan det så ut i en BMW... Eller????
steffen- Skrevet Oktober 28, 2007 Skrevet Oktober 28, 2007 tror folk vil se at den passer i vanlig bil eks. bmw : p hehae jeg er hvertfall det. vil ikke kjøpe noe som ikke passer liksom
kabeldeigen Skrevet Oktober 28, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2007 tror folk vil se at den passer i vanlig bil eks. bmw : p hehaejeg er hvertfall det. vil ikke kjøpe noe som ikke passer liksom Den er i DIN størrelse, så den passer til alle biler som har DIN i dash bordet....
wicky124 Skrevet Oktober 29, 2007 Skrevet Oktober 29, 2007 sett bilde av en slik spiller i e34 en gang og det ser faktisk bra ut...
kabeldeigen Skrevet Oktober 29, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2007 Kunne tenkt meg den svarte;) Har 1 stk spiller igjen, interesert?
kabeldeigen Skrevet Oktober 30, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2007 mm.. Kan du holde på den litt? Det kan jeg sikkert, men første mann til mølla prinsipet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå