Toro Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Artig lite leketøy vurderes solgt... 2004 modell, 4 takter. Det er en slags pocketbike, bare den er endel større enn de minste. Forrige eier mener det er en 125ccm med 14hk, mens jeg kanskje tror det er en 110ccm. Uansett så tror jeg ikke de 15 siste ccm har så mye å si, fordi denne går godt uansett. Gi litt gass på første gir så er det rett opp på bakhjulet (noe jeg ikke var klar over under første prøvetur ). 4 trinns halvautomat kasse, slipper å clutche. El start. Batteri følger med, men det trengs å byttes ut. Elektrisk til lys, blinkyls og bremselys ligger klart Kåpe følger med, men den er noe sprekt så ville heller vurdert en annen form for lykt forran. Toppfart 85-90kmt. Gode bremser. Selges til høystbydende over 3000kr NB: Dette er leketøy for voksne, skal du ha til ett barn så gå heller for noe mindre. Skal se om jeg får tatt noen bedre bilder seinere.
Toro Skrevet September 1, 2007 Forfatter Skrevet September 1, 2007 bytter mot noen ganske råe subber? pm Da må jeg sikkert ha en ganske rå forsterker og.. Så må nok takke nei.
-Roger- Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Hvorfor står den på en bensinstasjon Toro? Du kjører vel ikke på veien???
Ballder Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 Der fyller man bensin. Den bruker bensin..
Toro Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 intr i å bytte i noe da? Helst salg, men har du noen forslag så kan jeg alltids vurdere det..
Toro Skrevet September 5, 2007 Forfatter Skrevet September 5, 2007 Hvorfor står den på en bensinstasjon Toro?Du kjører vel ikke på veien??? Øøhh... Selvfølgelig ikke
Toro Skrevet September 7, 2007 Forfatter Skrevet September 7, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/mc/detail.pl?nr=1619618 Bildene med sorte felger er de nyeste.
Toro Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 Bud på 3000kr av en som sier han skal hente den i kveld.. Førstemann med pengene får den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå