Zeeks_Racing Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... _lgG828449 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kthingvold Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Slår du opp i leksikon på ordet: "pakkisbil" så finne du nok et bilde av denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Jævlig seriøst svar må jeg si. Føler deg bedre etter du fikk sagt noe negativt på andres salgstråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Slår du opp i leksikon på ordet: "pakkisbil" så finne du nok et bilde av denne! Jeg foreslår at du holder sånne ting for deg selv. og ikke ødelegger salgstråder med sånn tullprat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Takker bmw 318 og Messias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Slår du opp i leksikon på ordet: "pakkisbil" så finne du nok et bilde av denne! Ka faen er det for noe å si da? Synes bilen var pen jeg.... Litt voldsom bak etter min smak men likte den ellers veldig godt Pen bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 såkalte "pakkisbiler" har lexuslykter, malplassert aluvinge og torshovstyle 5" utblås. denne har ingen av delene. ikke min smak denne, men ser ingen grunn til å rakke ned på selger for det. sorry for å fylle salgstråden din unødvendig, men den havner hvertfall øverst da lykke til med salget. bilen ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Takker OPT Syns bilen er grei jeg oxo men fått litt Idèr om E-46 isteden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeeks_Racing Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Fortsatt 4 sale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg