bmwmartin Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 dette var en rikti så fin bmw:)lyke til med salget da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 16, 2007 Forfatter Share Skrevet September 16, 2007 felgene selges om noen kjøper bilen ja =) send et bud på pm bmw martin: takk skal du ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 16, 2007 Share Skrevet September 16, 2007 Du får sende en pm om du får solgt bilen, så kan du vurdere bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 17, 2007 Forfatter Share Skrevet September 17, 2007 det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet September 17, 2007 Share Skrevet September 17, 2007 Akkurat slik bil jeg er ute etter. Men noe høyere pris enn hva jeg har tenkt til å gi. Men en veldig fin bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 18, 2007 Forfatter Share Skrevet September 18, 2007 du får komme med et bud du da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cyrus^^ Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 Ser den skal inn på EU-kontroll ganske snart, vil dette bli ordnet før et eventuelt salg? Hvordan er det med vinduene og sentrallåsen, fått utbedret manglene? Send gjerne en pm med eventuelt pris du hadde tenkt deg om det ikke blir ordnet før salg. Og andre ting en gjerne vil vite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 19, 2007 Forfatter Share Skrevet September 19, 2007 hadde tenkt meg på eu ja vinduene og sntrallåsen skal jeg prøve og få tak i deler til imorgen så får se... sender deg pm imorgen jeg da vet du =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 24, 2007 Forfatter Share Skrevet September 24, 2007 bump firehjuls kontroll og genrell sjekk gjort på verksted idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OCK-Racing Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Ble det funnet noen feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Hjelper deg med en bump her med å nevne at denne så veldig pen ut, kunne godt tenkt meg den, men blir antagelig litt for dyr for meg Har sansen for vader-interiøret, og spesielt i lyst Men med denne km-stand(som ihvertfall virker veldig ærlig), så er det vel endel slitasje på setene, spes førersetet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 det ble ikke funnet feil! kun stilt litt, marginene var nesten helt topp =) men nå er det vartfall helt på milimeteren! gått over foringer og alle var bra! eneste er må stramme håndbrekke litt, men det skal jeg gjøre fortløpende =) 850i: takk skla du ha=) bilen er utrolig pen, førersete er nok litt slitt ja! passasjer sete er ikke så veldig =) baksetene er som nye! kan bytte mot 850i'en din hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Mye skal du ha for bare felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet September 25, 2007 Forfatter Share Skrevet September 25, 2007 om jeg skal selge de, må nok bilen bort først.. du får komme med et bud på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
850i Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 kan bytte mot 850i'en din hehe NÆH, hadde jo tenkt meg 3'eren som vinterbil, matcher jo 850'en med både eksteriør og interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg