EdgePerformance.no Skrevet September 27, 2007 Forfatter Skrevet September 27, 2007 Takker Nå har jeg funnet ut at 3" eksos ikke holder og har gått på for og bygge 3.5" fra turbo og bakover. Altså jeg må kjøpe nye potter, v-bånd skjøter, flexi muffer osv på nytt, samt IKKE billige 3.5" syrefaste rør og bend Skal gå på og begynne og sveise inn plater in innerskjermen og fjørtårnet nå.
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 6, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2007 Da har jeg fått gjort litt igjen da. Glad jeg er ferdig med dette grenerøret. Det har vært en langvarig plage. Fått lagd ferdig uttak fra collector 1 og 2 til Wastegaten samt downpipe i 3.5" Downpipe og WG rør: Hele stasen:
Geirrita Skrevet Oktober 8, 2007 Skrevet Oktober 8, 2007 Lov å spørre hvor du kjøpte flensen mot toppen ???
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 8, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2007 Lov å spørre hvor du kjøpte flensen mot toppen ??? Det er fult lovlig vettu Den har water flow i slemmestad laget. vannskjært 12mm syrefast flens. Samme gjelder T4 flensen
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 Kommer denne på skilter? Pssst! Det er skilter PÅ bilen
Galskap Skrevet Oktober 11, 2007 Skrevet Oktober 11, 2007 rått prosjekt:) starter turbokonvertering i min e36 selv snart, men veit ikke hva som er enklest av og ha turbo under manifoild eller oppe i fronten som du har
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 rått prosjekt:) starter turbokonvertering i min e36 selv snart, men veit ikke hva som er enklest av og ha turbo under manifoild eller oppe i fronten som du har Helt klart tidsparende og kjøpe et PPF grenerør og ha turboen undermontert, og det koster like mye og bygge et selv. Også slipper man og lage nye motorfester samt bygge om fjørtårnet og innerskjærmen, men litt av skjarmen med turbo spør du meg er er den SYNTES!
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2007 Sykt pent grenrør! d fortjener du ros for Takker for det og all annen ros! Men pent vil jeg ikke påstå det er, det er bygd som det er for og kunne enkelt monteres\demonteres i bilen samt være symetriskt. Men at det ligger sykt mye jobb i et slikt grenerør er helt klart. Brukt bortimot 2 mnd`r totalt tror jeg Gleder meg sykt til og få denne djevelskapen ferdig, men det er fortsatt et stykke igjen Venter en liten sønn om alt fra 1-4 uker, så det tilbringes MYE tid i garasjen om dagen kan man si
EdgePerformance.no Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2007 Da fikk jeg ende 4 stor pakker. Bla.a 20gallon (80L) alu. fuel cell, Griffing radiator, Flex-a-lite 2x12" vifter osv Bosch 044 montert på vibro dempere Radiator: Radiator med vifter montert: Holdt på plass i bilen:
e30 tic Skrevet Oktober 12, 2007 Skrevet Oktober 12, 2007 blir en rå bil dette! steike du handler inn mye gromme deler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå