EdgePerformance.no Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Jeg har lenge hold på med Nissan 200sx. Den siste var en S14a Z-Edition 99`med RB20DET motor. 464HK. Men nå har jeg tatt og kjøpt en E36 M3 US, men som jeg har byttet ut med en S50B30 motor. Motor teknikk skal utføre maksineringen mens Vidar Strand skal bremse. Noen av delene jeg har kjøpt: Autronic SM4 Autronic 500 CDi Autronic Boost solnoide 3x dobble Haltech coiler Turbonetics GT-K 850 A\R 1.15 Tial 60mm EdgePerformance h-råder JE custom stempler 8.5:1 86.5mm PPF Pyramide Ringer 2x Aeromotive A1000 1x Aeromotive løfte pumpe 580l/t Summit 60l Alu fuel cell Alu Swirlpot Earls fitting\slanger VEMS bredbåndslambda og EGT Griffing radiator Earls 26 raders oljekjøler Turner M.S alu. traversforinger Turner M.S nylon bærearm foringer foran Turner M.S Stabstag foran\bak Turner M.S poly stabstag foringer Turner M.S Oljekjøler utak Turner M.S Hardyskive Turner M.S alu. bærearm bak Turner M.S alu. diff. foringer Flex-a-lite 2x12" vifte 19 rader etanol kjøler m 10" vifte - summit Tial 50mm BOV Tilton 7.25" 3-plata ralley clutch Auto-meter sport comp målere: Oljetrykk, Oljetemp, Boost, Fuel level, Vanntemp Justerbare kamdrev Edgeperformance Vanos block-Off Eget produsert Grenerør Eget produsert downpipe Eget produsert 3.5" eksos Eget produsert Fuel rail AN-8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Kommer til å bli VELDIG tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Tøft. Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Det var vell den gammle M3 US motoren din jeg monterte inn i en 325 forige helg da Høres ut som ett tøft prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Tøft prosjekt. Gamlebilen til en kompis det der tror jeg. Kjøpt den av Håvard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Spyr av grenerørs bygget nå. Fikk lagd forgrening fra syl. 6-5-4 igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 GAMLE BILEN MIN RB20DET MOTOR 464,5HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Tøft prosjekt. Gamlebilen til en kompis det der tror jeg. Kjøpt den av Håvard? Gamle til håvard ja. Nå skal den jaggu strekkes opp og få seg en ordentlig motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 heftig prosjekt du holder på med... du må legge ut masse bilder her da er artig med slike prosjekter;) lykke til vidre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 heftig prosjekt du holder på med...du må legge ut masse bilder her da er artig med slike prosjekter;) lykke til vidre;) Takker, Skal legge ut masse bilder underveis. Er ikke mange som har bygd turbo frem og opp. Mått kappe vekk halve fjærtårnet. Det skal selvfølgelig sveises om og forsterkes igjen. Kun en kompiss av meg som jeg vet om som har bygd toppmontert på E36. En helvette trang jobb, spes vanskelig og få plass til 3.5" downpipe ned i bakant med wastegaten montert opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTore Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Mye gromme deler - dette blir bra. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet September 2, 2007 Forfatter Share Skrevet September 2, 2007 Da har jeg kjøpt meg et nytt leketøy og ha ved siden av Kawasaki KX250F 2006 mod med porta topp og big-bore syl Har også gjort om på grenerøret. Har også sveiset ferdig innsuget med et Turbonetics bend i støpe alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 Noe sier meg at den bilen der blir ganske heftig av seg når den er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet September 2, 2007 Share Skrevet September 2, 2007 kjekt md bmw turbo motorer. Varmer hjertet mtt.. Trur denne bilen blir syk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EdgePerformance.no Skrevet September 3, 2007 Forfatter Share Skrevet September 3, 2007 Enda mere deler annkommet. Tial 50mm BOV Vakum manifold Gass-dempere til panser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå