Gå til innhold

Noen som tar på seg enkel jobb i bergen?


Anbefalte innlegg

Hei

Lurte på om noen her er interessert i å ta på seg en liten jobb med å skifte noen ledninger til anlegget mitt? Det snakk om noen ledninger som har kortslutta. Anlegget må heises opp med kran eller truck, siden det er en god del suber som sitter i kassen i bilen. Det sitter i bmw 320 cabbe, er stoor kasse bak førersetene der alt sitter inni. Saken er den at ledningene til heisen som kan heise deler av forsterke opp, har kortslutta. Disse går til et par relè, og må byttes!

Jeg heisa det opp med elefanjekk for å se tilstanden, og så det at det er svidd bra av på noen ledninger. Derfor må hele kassen ut eller så høyt opp at man kommer til i bakkant.

Det er null problem å fikse om man har truck eller kran, ca en times arbeid.

Ville bare høre her om det var noen nevenyttige som er interessert i en ettermiddagsjobb en dag.. om ikke drar jeg til bilstereo sjappe og får dem til å gjøre det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert hjelpe deg, men vet ikke kortid!

kommer an på kortid vi kan bruke verkstedet...

Kjempe..Jeg sender deg en PM med nr mitt, så veldig fint om du bare kan sende meg en sms.. så kan jeg slappe litt av med tanken på at d kanskje kan bli ordnet..Gi meg en sms i morgen du om du gidd.. sånn at jeg har nr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...