Tommy. S Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 men nå har du ikke altid radioen av heller det er bare til og se etter er du i bergens område kan vi ta en titt
gematu Skrevet August 30, 2007 Forfatter Skrevet August 30, 2007 Takker for hjelpen. Jeg skal følge med på lyder og ulyder, så får vi se. Idag f.eks syns jeg ikke at jeg hørte noe. Syntes det virket greit. Men skal teste senere.
gematu Skrevet August 31, 2007 Forfatter Skrevet August 31, 2007 Nå har jeg prøvd litt. Det virker som det bare er av og til at denne lyden kommer. Igår forsvant den når bilen ble varm. Og jeg kjenner ingen banking på giren. Så dette er litt merkelig...... Men jeg kan kjenne litt slark når jeg slipper gassen, for så å gasse igjen. Da kan det komme et lite rykk. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Men den går ikke jevnt hvis jeg fremtvinger dette.
gematu Skrevet September 8, 2007 Forfatter Skrevet September 8, 2007 En annen ting. Jeg hører sjelden denne trommellyden. Men igår, når jeg skulle rygge, hørte jeg skramle-lyd etpar meter av ryggingen. Jeg kjørte fremover, hørte ingenting, bakover igjen, og der var den borte. Har ikke hørt noe etterpå. Det er tydeligvis noe som er galt med bilen. Og jeg som skulle til Sverige neste helg :/
Tommy. S Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 sikker på at det ikke bare e et deksel som e laust i hjulbua?
Fliid Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 eeh, du nevner det kom når du rygget. Lyden kommer ikke bak fra diffen altså? Høres ikke ut som hardy slitasje, men kanskje..
Tommy. S Skrevet September 8, 2007 Skrevet September 8, 2007 ville bare sendt den inn på verksted å bare kjekka det ut. litt kjipt at noe sånt skal ødelegge reisen din
gematu Skrevet September 9, 2007 Forfatter Skrevet September 9, 2007 I det siste har jeg ikke hørt noen ulyder... Alt er som normalt, untatt at olja er halveis ned på peilepinnen. Men jeg ringer til et verksted å hører om de kan se på det, hvis ikke så tar jeg sjansen på en kjøretur, ettersom jeg ikke har merket noe i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå