Gå til innhold

En slags svak tromlelyd under akselerasjon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for hjelpen. Jeg skal følge med på lyder og ulyder, så får vi se.

Idag f.eks syns jeg ikke at jeg hørte noe. Syntes det virket greit. Men skal teste senere.

Skrevet

Nå har jeg prøvd litt. Det virker som det bare er av og til at denne lyden kommer. Igår forsvant den når bilen ble varm. Og jeg kjenner ingen banking på giren. Så dette er litt merkelig......

Men jeg kan kjenne litt slark når jeg slipper gassen, for så å gasse igjen. Da kan det komme et lite rykk. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare. Men den går ikke jevnt hvis jeg fremtvinger dette.

• 2 weeks later...
Skrevet

En annen ting. Jeg hører sjelden denne trommellyden. Men igår, når jeg skulle rygge, hørte jeg skramle-lyd etpar meter av ryggingen. Jeg kjørte fremover, hørte ingenting, bakover igjen, og der var den borte. Har ikke hørt noe etterpå. Det er tydeligvis noe som er galt med bilen. Og jeg som skulle til Sverige neste helg :/

Skrevet

I det siste har jeg ikke hørt noen ulyder... Alt er som normalt, untatt at olja er halveis ned på peilepinnen. Men jeg ringer til et verksted å hører om de kan se på det, hvis ikke så tar jeg sjansen på en kjøretur, ettersom jeg ikke har merket noe i det siste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...