oystein1988 Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Hei! Kjøpte meg en 318 for en stund siden, men har lyst til å senke den litt. Er dette mulig å gjøre uten å kjøpe senkesett? Sånn ser den ut nå
knut_olestad Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Godkjente senkefjær koster ikke all verden, og da slipper du rulle rundt og bekymre deg for tekniske kontroller.
oystein1988 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Skrevet August 29, 2007 Godkjente senkefjær koster ikke all verden, og da slipper du rulle rundt og bekymre deg for tekniske kontroller. Kunne du gitt meg et eksempel? Trenger jeg dempere også hvis jeg skal senke da? eller funker det uten også. Er det mye knoting å bytte dempere på en e36?
hagenisse Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Du må av med demperne for å bytte fjærer, så jobben er akkurat lik. Jeg hadde aldri kun byttet fjærer på en e36. De orginale demperne er trolig ferdige for lenge siden uansett.
Ad|oS Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Tar ikke veldig lang tid noen av delene, men det er vel anvendte penger å kjøpe senkesett i forhold til å kappe
oystein1988 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Skrevet August 29, 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Disse f.eks? Klarer sikkert å bytte selv, men lurer på sånn ca hvor lang tid arbeidet vil ta? Hvor lenge jeg må forberede meg på å være uten bil liksom
Tommy. S Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 ja det går. men anbefaler å ikke kjøpe det merke. grunnen til at de er så billig har vel noe med at de er kjent for å sige og bli myk fort. det er no min erfaring med AP racing fjører
turn-in Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 Dette er nok AP Sportfahrwerke og ikke AP racing. Jeg har hatt førstnevnte og opplevde ikke noe sig i løpet av 3 år. Men jeg hadde Koni dempere da
Tommy. S Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 heldige deg :)alle har no sinn erfaring men de skal ikke ruste men det gjør de eg e ik alene om å ha problemer med AP ( AP racing og AP sportfahrwerke ) er samme ulla... samme produsent . spør gunnar om ka han syns. han hadde samme problem, tror han tok bilder av det og.
Tommy. S Skrevet August 29, 2007 Skrevet August 29, 2007 jeg har alt reint justerbare gule koni. supert , beste eg har prøvd
oystein1988 Skrevet August 30, 2007 Forfatter Skrevet August 30, 2007 noen som kan linke meg til noen brukbare sett da? Vil nok ikke ha justerbare... EDIT: Er disse noe bra da? http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7844 Hvis bare de bra koster rundt 10k etc så tror jeg at jeg kjører med den høyden jeg har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå