MrBimmer Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Hva kan eg gjøre for å få piffa opp motoren min ? På ein enkel og grei måte ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet August 29, 2007 Share Skrevet August 29, 2007 Kontakt et tuningfirma. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet August 29, 2007 Forfatter Share Skrevet August 29, 2007 okay.. men kan vell høre her først om noen har noe gode råd. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Grenrør, effektanlegg, åpent filter og kvasskam. Vet ikke hvor mye du tjener på det, men motoren høres iallefall endel bedre ut etterpå. Skal bli bedre respons også ettersom jeg har hørt. Men er ingenting jeg garanterer, da jeg ikke har prøvd sjøl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Turbo gir mer fart. Chip osv er bortkastede penger på denne motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBimmer Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 okay. kor kan i kjøpe rimelige grenrør hen? og kvascam? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 chip får du hos trimchip.com den jeg har merket eg stor forskjell på.. grenrør er vel på tilbud hos GS nå. kvasskam får du vel billigst hos Schmiedmann.. kjøp effektanlegg oxo da.. sebring har en fin bakpotte, med 2x90 ut har selv chip, grenrør fra sebring med tilhørende rørsystem til sebring bakpotte og kvasskam.. syns den går godt. tenkte å bremse den når den er kjørbar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 øvrige tips er helt fenomenale, det er gode å lette måter å piffe opp motoren på.. Men det ern ting som har gått i glemmboka for mange tror jeg, det er indivudelle gasspjeld som er en helt fenomenal måte og piffe opp motoren.. Ikke abre øker du hestene med ca. 20 ved kun og montere dette, men du øker andre modifikasjoner du har gjort ytterligere. Indivudelle gasspjeld er orginal M Idè og dette er i tilegg tüv godkjent for din motor. Dette er dog ikke en rimelig affære, men en enkel en. Dbilas har dette som er bolt on, fåes blant annet fra Koed å fra Protrim som er den Norske leverandøren av Dbilas deler. https://www.koed.dk/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Er som sagt bolt on og du får en helt utrolig gassrespons, bytter du til kvassere kam må jeg si at dette er uunværlig, at ikke fler investerer i dette...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Dbilas er ikke tuv godkjent på M20. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Ikke på M20B20, men på M20B25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå