Gå til innhold

Tips og triks ved import av bil (E30) fra tyskland?

Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha surfet det norske markede for E30er uten det helt store hellet, har jeg og ett par kamerater bestemt at vi skal sjekke litt opp i importering fra tyskland. Jeg har bare såvidt vært borti det da jeg kjøpte en E30 M3 som bare var tollet inn i norge. Uten om det har vi lite og ingenting erfaring med dette :roll: Derfor spør jeg her om det er noen som har noen nyttige tips eller erfaringer med dette?

Jeg har funnet ett par kanidater på mobile.de, og har brukt importkalkulatoren på www.tyskland.org

Det virker jo veldig greit å bare reise ned,kjøpe, og reise hjem igjen.. Men jeg har en tendens til å se litt lett på ting :P

Takker for all info jeg kan få!

P.s: blir dette gjennomført kan det bli 3 "nye",flotte E30er på forumet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Jo jeg tenkte jeg skulle det viss ingen kunne gi meg ett svar på hvordan det foregikk på sms. Tysken min er LANGT fra bra og engelsken deres pleier å være der etter!

I førse omgang trenger jeg bare info og flere bilder så da er de lettere å ta det via mail. Tenkte bare jeg skulle sende en sms og si at han har mail. Viss vi skal reise om en uke begynner det å haste litt..er tross alt tre stk som skal ha bil!

Men jeg kan jo selvsagt bare prøve meg litt frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...