Øystein E30 M3 Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Etter å ha surfet det norske markede for E30er uten det helt store hellet, har jeg og ett par kamerater bestemt at vi skal sjekke litt opp i importering fra tyskland. Jeg har bare såvidt vært borti det da jeg kjøpte en E30 M3 som bare var tollet inn i norge. Uten om det har vi lite og ingenting erfaring med dette Derfor spør jeg her om det er noen som har noen nyttige tips eller erfaringer med dette? Jeg har funnet ett par kanidater på mobile.de, og har brukt importkalkulatoren på www.tyskland.org Det virker jo veldig greit å bare reise ned,kjøpe, og reise hjem igjen.. Men jeg har en tendens til å se litt lett på ting Takker for all info jeg kan få! P.s: blir dette gjennomført kan det bli 3 "nye",flotte E30er på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg sender en sms til dette løgnas nummeret? +49 - (0)2451 / 5045 og dette for den saks skyld: +49 - (0)178 / 6996646 Ikke bare,bare dette import greiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 jeg vurderer også og importere en bil fra tyskland jeg bruker denne kalkulatoren her http://www.dinside.no/php/art.php?id=104524 syntes den er grei;P du finner også nyttige tips fra dinside som hjelper deg godt på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 Hvorfor ikke bare prøve å ringe.. Siste nr ser ut som ett mobil nr: +49 - (0)178 / 6996646 = 00 49 1786996646 Ikke skyt meg visst jeg tar feil nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Hehe.. Jo jeg tenkte jeg skulle det viss ingen kunne gi meg ett svar på hvordan det foregikk på sms. Tysken min er LANGT fra bra og engelsken deres pleier å være der etter! I førse omgang trenger jeg bare info og flere bilder så da er de lettere å ta det via mail. Tenkte bare jeg skulle sende en sms og si at han har mail. Viss vi skal reise om en uke begynner det å haste litt..er tross alt tre stk som skal ha bil! Men jeg kan jo selvsagt bare prøve meg litt frem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå