Tingen__ Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 takk. jeg kan fårsåvidt levere ting billig til kristansund, molde og trondheim.
Tingen__ Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 bor fremdeles i halsa i møre og romsdal
Morty999 Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 hmm.. finn ut pris på å frakte den til moss a...
Tingen__ Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 det blir garanter ikke billig. den er svintung, men kan altids sjekke. kjenner du ikke noen som kjører lastebil til midtnorge?
Tingen__ Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 etter hva jeg kan se nå blir det åver 1000kroner, men kan alltids ringe og høre i morgen.
Morty999 Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 hmm.. kjenner ingen nei.. lengste jeg veit om en er til molde.. men det er vell ikke langt nok.. hehe
Morty999 Skrevet September 3, 2007 Skrevet September 3, 2007 kanskje jeg kan komme en tur til helga? isåfall så må jeg vite stand og alt om den
Tingen__ Skrevet September 3, 2007 Forfatter Skrevet September 3, 2007 jeg kjøpte den av muska her på forumet og hun garanterte at den var helt strøken. og det tror jeg på for hun er seriøs og har bare hatt posetive handler med henne. den kjennes bra ut og har ingen lekasje. men jeg selv har ikke fått brukt den da jeg la det prosjektet på is (skulle montere den på e30)
Morty999 Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 hmm.. ok jeg kjenner hu så det skal nok være i orden.. blei den frakta til molde? isåfal så er det han samme karen som event skulle frakte dne ned igjen.. hehe men finner ut av det.. enten så kommer jeg en tur til helga.. eller så får han ta den med ned ifra molde hvis det ordner seg.. ok? hold den av til meg da isåfall... for ejg er VELDIG intr
Tingen__ Skrevet September 4, 2007 Forfatter Skrevet September 4, 2007 ok, hehe. det stemmer det. jeg vil ha 300kroner for og kjøre til molde, dette dekker ferge og bom for meg men ikke bensin
Morty999 Skrevet September 4, 2007 Skrevet September 4, 2007 ok.. men jeg må snakke med han som jeg kjenner først.. men hvist ikke det grå så får jeg se om jeg får komme oppover en tur til helga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå