Vegard Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Kan trygt anbefale Supersprint også. Fremhever sekserlyden og gir skikkelig sportslig lyd! Du hører på avstand at dette er ikke noe japsejallapotte, men kvalitet. Det kommer til sin pris, men det får du igjen for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 www.schmiedmann.com har Eisenmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Takker for all respons! Er det noen som kan svare på spørsmålet angående EU kontroll? Vil de reagere på for høy lyd? Det angående 2/4 potter, så er jo det en bagatell. Synes bare det hadde sett litt tøft ut med f.eks en slik: Jeg bryr meg egentlig ikke så mye, det er jo selvfølgelig lyden man er etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 remus er bra, men dyrt. kjøper du et ordentlig anlegg er det tuv-godkjent og pkk ingen problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Eisenmann sport anlegget er vel "bare" 6 db høyere enn orginal anlegget! Race skal vel gi en økning på ca 10db Så er nok ingen som legger seg opp i det, hvis ikke dem er usannsynlig pirkete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Ok, hva vil dere anbefale av race og sports annlegget? Race, vil det si bare godkjent på bane biler? Blir det for mye bråk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Race er nok bare beregnet på mer banepregede biler ja! Jeg kjører med 4 rørs sport anlegg! ikke noe problem å høre det når det gis full gass hvertfall! (Det eneste som er negativt er at man kjører litt uøkonomisk etterpå ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Har du bilde? Nei, kan tenke man ligger enn del på høyt turtall bare for å høre lyden. Så økonomien lider vel deretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Henger meg litt på her jeg også, skulle hatt en komplett 2 x2,5" anlegg til min e30 m3 med M5 3,6 maskin. har funnet noen greier på koed men det er bare 2 x 2" og jeg har lyst på litt grommere. Svendsen eksos skulle ha 10 lapper for et komplett. noen som veit av noen flere alternativer? Eller veit mye om eksos og kunne gitt meg noen råd? vil 2 x 2" holde til en M5 3,6 liter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 Har du bilde? Nei, kan tenke man ligger enn del på høyt turtall bare for å høre lyden. Så økonomien lider vel deretter. har lagt ut noen klipp på youtube og! blir ikke helt rekti lyd da, kodekene gjør lyden veldig skarp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Vanvittig pent det så ut, passet skikkelig bilen din. Vet ikke helt hvordan det ville sett ut på E36, litt skeptisk. Tøff lyd var det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 30, 2007 Share Skrevet August 30, 2007 noe slikt kanskje? bilder er lånt av jurian på bimmerforums.com! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet August 30, 2007 Forfatter Share Skrevet August 30, 2007 Det så jo slettes ikke så værst ut, var ikke så "utstående" som jeg hadde trodd. Kan jeg spørre ca hvor mye du gav for det? Bestilte du det gjennom Schmiedmann? Håper ikke jeg har spurt om dette før, er vanvittig trøtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 jeg bestilte gjennom schmiedmann ja, de hadde det på lager når jeg bestilte så tok ikke mange dagene før jeg fikk det! =) Med bmwccn rabatt på eksosen havnet det vel ca på 10 store høvdinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet August 31, 2007 Share Skrevet August 31, 2007 I tillegg til Eisenmann, ville jeg også vurdert G-power og Scorpion anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå