Bernt Skrevet August 31, 2007 Forfatter Share Skrevet August 31, 2007 Ok, spørs om ikke jeg må sjekke med schmiedmann. Synes det så vanvittig lekkert ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Wega dtm tror jeg mitt opprinnelige effektannlegg heter. Men de gedigne stussene fikk en runde under vinkelslipern av forrige eier visstnok. Uansett, knall gromlyd! Par filmklipp for dem som er interesserte. Er best lyd på det siste klippet, men alt i alt ikke no å rope hurra for. http://s118.photobucket.com/albums/o100 ... 007024.flv http://s118.photobucket.com/albums/o100 ... 007025.flv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet September 1, 2007 Forfatter Share Skrevet September 1, 2007 Det var tøff lyd i den siste filmen der ja! Er det rustfritt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Er nok ikke rustfritt nei! Snart modent for utskifting nå.. tenkte jeg skulle teste ut scorpion. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 1, 2007 Share Skrevet September 1, 2007 Har scorpion på min bil. Jeg og alle mine venner ble meget fornøyde med lyden Får stadig vekk skryt for en meget fin lyd til tross for bare rekke 4'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 Eisenmann hadde jeg gått for:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet September 6, 2007 Forfatter Share Skrevet September 6, 2007 Jepp, det blir definitivt Eisenmann. Takk for all respons folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NastyasS Skrevet September 6, 2007 Share Skrevet September 6, 2007 hvor får jeg tak i denna scorpion potta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 hvor får jeg tak i denna scorpion potta? På http://www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Kjøp Supersport fra Gs! har 4 rør! Utrolig lyd!! Og det er heller ikke vanskelig å montere, eneste du trenger er skjøter 2 skjøter til de 2 ekstra rørene. Det er bare å kjøpe på Torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 schmiedmann har 30 dagers leveringstid.. noen steder hvor leverinsgtiden er litt kortere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Har Scorpion på min E36 323i, og lyden er helt riktig i mine ører. Scorpion og Eisemann skal dog være ganske likt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 schmiedmann har 30 dagers leveringstid.. noen steder hvor leverinsgtiden er litt kortere? alle steder som selger eisenmann har 4-6 ukers leveringstid! skal håndlages vettu! dem hadde tilfeldigvis noen 4-rørs sett på lager når jeg bestilte da! så da tok det bare noen dager:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 Kan jo si at koed ikke bruker noe serlig mere enn 1,5 uker på å levere fra danmark til tromsø, i tillegg tar fraktselskapet seg av momsen og alt det der. Så du trenger ikke å tenke på den der tullete ordninga med å dra på tolla å herje og vase. Synes også at scorpion har den rette lyden til BMW. Vet ikke om det stemmer, men har hørt noe om at scorpion er fabrikk/billigutgaven til Eisenman som er handlaget, men som sagt! Bare noe jeg har hørt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NastyasS Skrevet September 7, 2007 Share Skrevet September 7, 2007 var jo mange typer scorpion å velge mellom, noen som kan anbefale en scorpion potte? scorpion boxer må jo ha en fin lyd el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå